Spara tid, betala mer i Need for Speed: Hot Pursuit

Robot
Spara tid, betala mer i Need for Speed: Hot Pursuit
Medlem
Spara tid, betala mer i Need for Speed: Hot Pursuit

Giriga labbar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Finns många sådana här för olika spel på PSN/Live. Fuskkoder man betalar för som sagt. Orkar inte klaga, dom kommer vilja tjäna pengar på vad dom kan. Och man får ju fortfarande ett spel för spelets pris.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Inget nytt dock, detta erbjudandet fanns ju från release.

Medlem

Det är lite kul när man läser på deras forum om PC-versionen. Jättemånga (precis som jag) som har problem med att spelet kraschar för dem när de ska starta loppet. Andra klagar på avsaknaden av grundläggande funktionalitet som chatt och ljuseffekter i PC-versionen. Folk efterfrågar en patch, men EA/Criterion har hittills inte svarat med något i forumet. Uppenbarligen ett företag som bryr sig.

Medlem

Exakt, men det är tur att man kan själv fixa problemet med att spelet crashar varje gång man försöker starta ett lopp.

Medlem

Hm, har kört en hel del race i NFS: HP och spelet har ALDRIG kraschat för mig.
Fast kanske rör sig om MP-delen? Jag kör bara SP.

Medlem

Wartex: Till NFS World har det kommit flera patchar stup i kvarten senaste tiden (World är ju nu ungefär vad det skulle vara vid release). Så förhoppningsvis kommer det komma ett par till HP... Även om jag personligen inte har drabbats av något problem.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Electronic Arts\Need for Speed(TM) Hot Pursuit]
"unlock racers"="1"
"unlock cops"="1"

hejsan koenigsegg!

skojja bara , aldrig att man skulle köpa/fuska ut sig!

Medlem

Betala för att missa möjligheten att låsa upp bilar och därmed få mindre speltid för pengarna? Tokigt.

Medlem

betala för en käftsmäll och få en gratis på köpet. det är presis vad dom sysslar med
Dom borde byta slogan ist för need for speed då det inte är need for speed längre

Medlem

Tummen up!

I alla fall för de som bara vill köra bil med allt från start.

Medlem

Finns det ännu folk som kör need for crash? Detta spel är ju totalt värdelöst tyvärr. Laddade hem det från tpb. Men spelade i ca 2 min sen raderade jag det från min pc. Inte ens värt att ha skitet på datorn. Kan jag lika bra spela need for speed (det första som kom ut) Det är nästan bättre körkänsla i och grafiken är inte så mycket sämre än dom nya spelen inom NFS


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Jag har iofs inte haft en enda krash.. men jag undrar ändå hur de tänkte när de designade det här spelet.
1. Gummibandseffekten är värre än i det första Grand Turismo
2. Krashar du så återinsätts du i 270km/h (hänger lite ihop med 1)
3. Om boven krashar på en skogsväg i Hotpursuit så händer det allt som oftast att den återinsätts på huvudvägen så att du tappar kontakten
4. Vissa av bovarna som du skall krasha 1 on 1 har ju mer hitpoints än Cyberdemonen i Doom. Det är ju löjligt.
5. Bilar spawnas mitt i din körväg så att det är omöjligt att undvika dem. Händer ofta i skymda kurvor i tunnlar där du plötsligt möts av en vägg av bilar
6. Slår man upp ordet arkadfysik i en ordbok så ser man en bild av omslaget på det här spelet. Det är ju för fasen noll skills som krävs för att drifta i 250km/h. Svänga lite och trycka på gasen och bilen kommer i princip styra sig själv.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

what??

Bra men inte lika bra som Fist of the North Star??

Vadfan har ett fightingspel med Nfs att göra?

1
Skriv svar