Gt5 kommer imorgon! :D Villka ska köpa det direkt?

Inaktiv
Gt5 kommer imorgon! :D Villka ska köpa det direkt?

Vilka ska köpa Gt5 direkt imorgon när det kommer?

Jag kommer i alla fall gå förbi webbhallen direkt efter jobbet imorgon och köpa det sen hem och lira.

Ses på banan grabbar.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Så fruktansvärt sugen på det...men det blir nog att vänta lite tråkigt nog.

Men för eller senare så klöser nog jag lite asfalt också

Medlem

Är det bara jag som tycker att det ser lite småtråkigt ut av det lilla jag har sett?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Är det bara jag som tycker att det ser lite småtråkigt ut av det lilla jag har sett?

Nej verkligen inte, det ser skittrist ut. -Snyggt, men trist.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Kan faktiskt hålla med både Jozo och Zymac.

Ser lite stelt och trist ut nu, men efter 5 års väntan så MÅSTE jag köpa det ändå känns det som.

Jag menar även om det nu kanske suger get balle så har det ändå gått 5 år av lång väntan för min del. Så att hoppa över ett spel för att det ser "stelt" ut efter 5 år är lite att ta i för mig.

Så det blir ett givet köp och förmodligen en hel del timmar framför det.

Dom tidiga reviewserna som kommit in nu på tex: n4g.com har ju sågat spelet totalt. Men iofs så litar jag lika mycker på spel reviews som bio reviews, dvs inte ett skit.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Just nu verkar NFS: Hot Pursuit mycket roligare än GT5 på långa vägar(no pun intended), men vi får väll se alla reviews som kommer i veckan om vad alla tycker om det.

Medlem

Mitt exemplar kommer komma med posten imorgon (läs Onsdag). Har inte sett fram emot det allt för mycket, men krävde ett bilspel med lite realism i sig och då passar GT5 in.

Medlem

Ska åka och hämta upp min Signatur utgåva om en halvtimme.

Medlem

Ska alldeles säkert köpa det, men inte just nu. Måste spela klart New Vegas först så jag känner mig nöjd med det. Kanske nästa vecka.

Edit: Vad som lockar mig mest i GT5 är samlandet på bilar av alla dess slag. Grafiken är inte fy skam den heller

Medlem

*Gamereactors recension gjorde mig lite tveksam :/
Nå, har en polare som köpte PS3 bara för det här spelet så man kan alltid låna av honom
http://www.gamereactor.se/recensioner/25193/Gran+Turismo+5/

Medlem

Har förbokat det. dock har det inte kommit än

Medlem

Mitt står och installerar nu.. fan vad tid det tar T_T

Inaktiv

Samma här, 30 sekunder kvar !
30 sekunder har nog aldrig tagit så långtid som det tar nu haha

Ses online folket!

btw: En rolig sak på webbhallen idag X)

Man fick tävla i gt5 och om man hade turen så kunde man vinna en Gt5 ratt.

Eftersom jag redan har en gt5 ratt så va jag inte ute efter den utan mera ute efter att få testa "racing" stolen som man fick sitta i när man tävla ( den va riktigt nice btw )

Dock kan ni ju gissa vem som fick den bästa tiden när jag va där första gången och vilken tid som ingen slagit när jag kom tillbaka 2h senare

(va tvungen att gå och ta ut cash från en bankomat eftersom mitt kort inte funkade i deras kort maskiner)


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

1
Skriv svar