Därför tog Duke Nukem Forever så lång tid

Robot
Medlem
Därför tog Duke Nukem Forever så lång tid

Hoppas det släpps överhuvudtaget. Vore bättre med fler Serious Sam men Duke får duga.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Men det här var väl inget nytt? Det har ni ju redan skrivit och "avslöjat" en gång tidigare. Är det nyhetstorka kring Duke Nukem kanske?

Duke Nukem piskar fjantige Sam alla dagar, hela året runt...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Faktiskt allmänt känt av många att det var just grafikmotor bytena som var boven.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Mjo de är ju knappast så att det varit samma innehåll/motor de jobbat på i 12 år så detta är ju ganska allmänt känt. Den senaste iterationen har ungefär 3 år på nacken runt 2007-2009 + 2010 med Gearbox och kanske även ett långt 2011 beroende på när det släpps nästa år.

Medlem

Balls of steel!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

De borde fan nuka detta spelet åt helvete. Trött på allt tjat om detta spelet, kommer säkert suga som fan när det väl släpps!

Medlem

gillade inte duke nukem spelen men ska ändå skaffa detta spelet, det känns som en av de spelen man måste ha även om det blir en flopp


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Snart får vi cash, brudar och stenhårda kommentarer igen

Medlem

som ingen sagt än så länge, always bet on the duke ;D

som troget Duke Nukem fan säger jag, stackars er som inte gillar Duke liren
Thats what we in the church of the Duke calls Blasphemy!!! REPEL THOSE DEMONS SIRE!


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

No shit sherlock!

Medlem

öhhh var det inte just darför dom bytte grafikmotor hela tiden för dom var aldrig nöjda? åren gick och när dom väl kunde släppa så kunde dom alltid fördröja och lägga in något nytt och åren gick och blev en 12 år eller nåt.. kan man inte kalla det att dom ville släppa ett perfekt spel så vet jag inte vad.

Medlem

Vilket trams! klart som korvspad att de knarkade och horade runt för alla pengar de fick för att göra skiten. Hoppas Gearbox fixar det här nu


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

hehe , hade varit nått om collectors edition kom med alla versioner av spelet.
skit i om alla är buggfria kompilera och kör bara!

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

De borde fan nuka detta spelet åt helvete. Trött på allt tjat om detta spelet, kommer säkert suga som fan när det väl släpps!

Såklart. Omöjligt att leva upp till såna förväntningar.

Men vad tusan, it's the Duke!

Medlem

Förstår inte hur de ska kunna gå plus på detta spelet. Måste ju lagt ett flera hundra miljoner hittills och det är väl inte nån studio med oändliga resurser som Blizzard direkt ?

Medlem

Mjo, det har ju tagit Forever. Passande titel.

Medlem

är det någon knapp som inte lagts in där man får läsa hela eran artikel? jag såg bara en inledning.

Medlem

Jag har stort förtroende för Gearbox efter att ha köttat sönder Borderlands. Det kommer bli bra det här ska ni se...

Det stämmer inte heller, det tog så lång tid för att det skulle passa till namnet, det förstår alla.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

jag visste det!

1
Skriv svar