Fable III-uppdatering på väg

Robot
Medlem
Fable III-uppdatering på väg

Enda problemet jag har hittills är att hunden fastnar i träd ibland och att man får tråkiga FPS-drops.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ännu ett spel man väntar på till PC.

Medlem

spelet e sjukt trasigt. spelade coop igår med min kusin! blev fett sne på allt lagg och alla buggar, höll nästan på att knäcka skivan..inte bra

Medlem

Behöver seriöst mer timmar på dygnet så ja kan spela allt jag vill spela.

O ja jag väntar på fable till pc


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

This is why I'm waiting.

Medlem

Hoppas dom fixar den helt värdelösa kartan...

Inaktiv
Skrivet av idnt:

spelet e sjukt trasigt. spelade coop igår med min kusin! blev fett sne på allt lagg och alla buggar, höll nästan på att knäcka skivan..inte bra

Konstigt, jag med flera i min omnejd har varvat Fable 3 flera gånger och inte råkat ut för nån bugg alls.


signatur

Knower of the unknown

Inaktiv

Den enda bugg jag stött på är att i vissa fall så kan man bara gå långsamt när man måste släpa med sig en NPC någonstans.

Medlem

Stötte aldrig på nån bugg i mina 3 playthroughs..

Medlem

"Enda problemet jag har hittills är att hunden fastnar i träd ibland och att man får tråkiga FPS-drops. "

Same here! :<

Medlem

"Hoppas dom fixar den helt värdelösa kartan... "

Agree there aswell!!

Medlem
Skrivet av BingoBerra:
Skrivet av idnt:

spelet e sjukt trasigt. spelade coop igår med min kusin! blev fett sne på allt lagg och alla buggar, höll nästan på att knäcka skivan..inte bra

Konstigt, jag med flera i min omnejd har varvat Fable 3 flera gånger och inte råkat ut för nån bugg alls.

Japp mycket lustigt.

Hunden är trög (cirkulerar ofta vid digspots och dylikt) . Kartan är skräp (husen ligger inte där dom står på kartan, vissa hus går inte att köpa direkt via kartan, jag och en polare gifte oss vid ett hus i millfields som tydligen bara går att köpa via kartan. vi hittade alltså inte stället när vi skulle dit.)

Lagg, massiva fps-drops.

Gula pekvisaren buggar likadant som i 2an dock fungerade det bättre där efter lite fixar såklart.

Friend systemet buggar ibland.

När man kör coop och ska försöka köra haggle på varorna i affärerna så ser det ut som att kamera-vinkeln flyger ut från huset och vips nu kan jag tydligen inte änns inspektera varorna längre.

Ibland så kan man inte köpa sakerna i affärer, tvungen att stjäla dom. Ändå är vendorn i byggnaden. Och dom har inte stängt.

Jasper pratar inte längre, helt och hållet tyst kvittar vad man gör.

sen har jag fixat vänner i spelet som har statusen "best friend" och springer som galningar så fort dom ser mig, ändå är dom inte rädda för mig när jag inspekterar dom.

Vissa inställningar återställs, som att ändra ljusstyrkan på den gula visaren.

Finns nog fler buggar som har hänt mig men inget jag kommer på nu.

En patch behövs!

1
Skriv svar