Rykte: Nytt Elder Scrolls-spel bekräftat?

Medlem
Skrivet av amphix:
Skrivet av Mikael.k:

Vad har project offset som förövrigt bara var ett teknikdemo men som även är nedlagt idagsläget med TES5 att göra?

Den motorn skulle jag vilja se i TES spel iaf Men det är väl Intel som äger den?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Skulle inte nästa Elder Scrolls (samt Fallout) vara gjorda med Rage-motorn?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av snusprillan:

Det var fan på tiden, det enda rollspelet som klassas som ett riktigt rollspel och ett riktigt bra sådant. Finns inget negativt med oblivion. De e bra kör på, å hoppas det blir lika framgångsrikt som oblivion IV

Inga spel är perfekta,tex var röst skådisarna helt värdelösa och spelade för det mesta över.
Enda karaktären man lyckades få känsla i var ju Blademaster Owyn från arenan. Annars fick man ofta skippa dialoger bara för dom blev så kasst upplästa.
Säger inte spelet var dåligt bara att det visst finns saker man kan förbättra till nästa gång.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

gott, hoppas de fixar till modproblemen vid laddningen osv...

Medlem

Bästa nyheten på länge!!!!

Medlem

The Elder Scrolls - V heter... Nej, det ska jag inte avslöja än...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Förenklar de ES:V ännu mer så vet jag inte vad fan. Hoppas på att de gör det lite mer advancerat än Oblivion.

Medlem

Gott im Himmel, fantastiska nyheter. Har gått och väntat på denna nyhet sedan jag insåg att jag hade gjort alla quests i oblivion. Jag är väl lite efterbliven men jag spelar morrowind nu för första gången, ska bli intressant att se om jag stämmer in i hyllningskören

Snälla, snälla låt spelet vara bra. Avinstallerade Oblivion efter en playthrough och återgick till Morrowind.
Skulle nog kunna fortsätta med Morrowind men det hade ju vart trevligt om detta lät mig spela någonting nytt.

Medlem

BOOOOOYAAAAHHH!!! FINALLY!


signatur

"Simplicity is the key to brilliance."

Medlem
Skrivet av TheWhaleHunter:

Snälla, snälla låt spelet vara bra. Avinstallerade Oblivion efter en playthrough och återgick till Morrowind.
Skulle nog kunna fortsätta med Morrowind men det hade ju vart trevligt om detta lät mig spela någonting nytt.

Sant, i Morrowind fick man väl läsa sig till hur man skulle ta sig fram om jag minns rätt?

Tar bort lite av äventyrskänslan i Oblivion när allt blir utmärkt på karta

Var det mycket andra saker föresten?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Blir nästa Elder Scrolls inte en alltför uppenbar konsollportning kommer jag att spela det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Oblivion är ett av mina favoritspel fast det kräver ca 8 GB moddar för att göra det spelbart. Jag kör aldrig mainquest i såna här spel utan fixar mig något trevligt hus och free roamar. Det som först åker in alla gånger är OOO för att bli av med level scaling och sedan Oblivion XP för att själv kunna placera ut poäng och levla på klassiskt vis (kräver script extender)

Om nästa TES blir MMO så är det kört. Level scaling? :S kom ihåg att MMO moddar man inte mer än sin UI, om ens det går. Moddar är ju det bästa som finns. Kan gå runt i timmar och möblera mitt hus och placera ut stulna blomkrukor, böcker eller bara glo på min karaktär som sitter i brasans sken och smider planer.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Fy f*n va kul!! Hoppas bara dom kommer göra det mer likt morrowind. har lagt cirka 400+ timmar på. TES3 FTW!!

Medlem
Skrivet av Nirth:

Underbart! Tre saker jag hoppas på:
*Co-op läge upp till ca 6-8 spelare åtminstone
* Bättre och längre main story
* Mer karaktär i NPCs

TES ska endast vara SP. end of discussion

123
Skriv svar