Första gameplayet från Operation Flashpoint: Red River

Robot
Första gameplayet från Operation Flashpoint: Red River
Medlem
Första gameplayet från Operation Flashpoint: Red River

Hell to the yes!

Medlem

Co-operative fungerade bra i förra spelet? Vilka jävla hycklare. Hoppas ni går omkull.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

We are a HARD BUNCH. We FEAST on the FURY of BATTLE.

Hahahahahahah! Nåt skitnödigare har jag inte sett på år.

Codemasters levererar comedy gold med ännu ett värdelöst spel. Synd att de måste pissa på Operation Flashpoint-namnet samtidigt.

Inaktiv

Jag tror på detta!

Ish
Medlem

Just say lol.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Hehe, det ser ju exakt likadant ut som DR.
Ytterligare ett "fail" på G...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

fool me once, shame on — [pauses] — shame on you.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Jisses vilken berättarröst, "protect americuuh". Ser ut att bli samma dåliga skit som förra spelet, så antar att det får 5/5 av fz.

Medlem

Hade ju inte skadat att dra upp shadow map resolutionen en smula på nära håll, just den påminner skarpt om BF2's rätt daterade grafik.

Medlem

Såg trist ut, känns skitnödigt, är inte operation flashpoint. Snälla codemasters byt namn på denna en gång så bra serie.

Medlem

Ser fram emot detta!

Medlem

Han ser så nöjd ut när han pratar om det, var han med om första spelet?
Varför ger de ut det på 360, PS3 och PC, är väl ingen som kommer köpa det?
Varför är det ingen som vågar pressa dom om "första" spelet när de får chans till en intervju?
Det ser förfinat ut men ser fortfarande för jävligt :s
För övrigt tror jag inte FZ kommer våga ge spelet varken högt eller lågt, om de ens recenserar det!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Om jag får spela som Kines så kan det blir bättre. Alltid kul att döda amerikaner, speciellt när dom är sådär. AMERICUUUUH!
Äckligt, fånigt, korkat.

1
Skriv svar