Teaser på Battlefield 3? Eller rentav Mass Effect 3?

Robot
Teaser på Battlefield 3? Eller rentav Mass Effect 3?

En kort teasertrailer döpt till "Mystery World" visar ytterligare ett spel som ska avtäckas på VGA den 11 december. Låt spekulationerna börja!

#nyhetstips


Medlem
Teaser på Battlefield 3? Eller rentav Mass Effect 3?

"initiating satellite"

hoppashoppashoppashoppas

Medlem

En helikopter verkar ju inte så ME3:igt?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

En helikopter verkar ju inte så ME3:igt?

+1

känns inte så battlefield aktigt heller för den delen.

Medlem

half life episode 3 =?

Inaktiv

WIC


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

ser inte ur som BF3 eller ME3, och duuh ME3 har redan blivit utannonserat. Men hur ska någon som VGA utannonsera ett spel när de inte kan skit om spel? aja angry joe kommer dit så det kommer nog att bli mycket bättre


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem
Medlem

Tror skarpt på Byggare Bob och den mystiska hammaren...

Medlem

Battleeffect 3?

Tror definitivt inte det är ME3 (pga helikoptern), möjligtvis BF3 (men jag tror inte det heller är så troligt).

Medlem

Shattered steel 2.

Medlem
Skrivet av Maltek:

Shattered steel 2.

Ja, hoppas går ju...

OnT: fanns väl inga likheter med ME3??

Inte så många likheter med BF3 heller, tycker jag... Helikoptern kanske, men vad mer?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

En kompis till mig känner en kille på DICE och enligt honom så kommer dom att ha en presskonferans om 4 månader där dom presenterar ett nytt Bad Company samt BF3.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Tribes Online verkar troligare IMHO...

Medlem

Man får lite BF2 vibbar när man ser de, plus att det börjar ju bli dags för DICE att presentera BF3 tycker man

Nåt Mass Effect 3 är det då inte iaf, och det känns för omodernt för att vara Shattered Steel 2. Det behöver inte ens vara en uppföljare.

Medlem

LOL på folk som tyckte att det där hade något med ME3 att göra...


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Nicke9494:

En kompis till mig känner en kille på DICE och enligt honom så kommer dom att ha en presskonferans om 4 månader där dom presenterar ett nytt Bad Company samt BF3.

Dec, Jan, Feb, Mars = 4 månader

Samma månad Bad Company 2 släpptes

Beta Sommar 2011?

Spelet släppsvinter 2011, innan julhandeln

Jaaaaaaaaaaaaa 8)

Pratade med min kompis igen på msn precis och han sa att det var INOM 4 månader som presskonferansen skulle vara, och att de redan hade kommit en bra bit på spelet (BF3)! Mer kunde han inte säga dock.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Jag får känslan av World in Conflict när jag ser den där teasern.

Medlem

Den där helikoptern såg inte ens futuristisk ut så ME3 är det inte. Det fanns dock en helikopter i ME2 Kasumi's DLC.

Tror det är något nytt.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Jag hoppas på world in conflict 2! fan vad sugen jag blev på det spelet nu, brb, hämtar min skiva bf3 hoppas jag också mycket på, snälla DICE. Jobba hårt på det spelet och ha en multiplayer closed beta flera månader innan release för att städa buggar innan release. Och så kanske man kan våga hoppas på ett bra klanspel

Medlem

Om det är BF3 så kommer det vara något form av futuristiskt.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag får känslan av World in Conflict när jag ser den där teasern.

Ja faktiskt Hoppas hoppas hoppas!

eller helt otroligt typ Blizzards nya.... eller nått helt annat


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Ish
Medlem

Bygg massförstörelsevapen med Mulle Meck?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Bygg massförstörelsevapen med Mulle Meck?

Äh de finns ju redan


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Jag skulle säga Half-life 2: Episode 3, då helikoptern liknar till pricken den man fick se i slutet av episode 2.

Sen ser miljön allmänt kall ut, vilket indikerar på båten Borelis som sägs vara strandsatt i ett arktiskt landskap.


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Inaktiv

Jag vet vad det är!
Ett nytt COD!

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av WebPiraten:

Jag skulle säga Half-life 2: Episode 3, då helikoptern liknar till pricken den man fick se i slutet av episode 2.

Sen ser miljön allmänt kall ut, vilket indikerar på båten Borelis som sägs vara strandsatt i ett arktiskt landskap.

Väldigt intressant faktiskt

Måste kolla upp, var ett bra tag man spelade det

Edit:
BILDER

Jag lägger utan tvekan en slant på att det är EP3 iaf

Om det stämmer så har mitt liv fått en mening igen

Medlem

Mass Battlefield Effect: Episode Three


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Tyckte det såg mer ut som en nytt Super Mario Bros. spel


signatur
Medlem

Det är garanterat en uppföljare iaf!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

12
Skriv svar