Arga Black Ops-köpare kräver pengarna tillbaka

Robot
Medlem
Arga Black Ops-köpare kräver pengarna tillbaka

Är det bara jag som finner hans utseende provocerande på just den bilden? Det väcker ett visst hat inom mig. Kanske för att jag vet vem det är, men den är jobbig nonetheless!

Medlem

Utvecklare borde få en spade i huvet varje gång dom gör såhär.

Medlem

Fan vad ni älskar att sätta in den bilden era retstickor

OnT: Finns inte en chans att de kommer få pengarna tillbaka, en online petition säger inte direkt mycket.

Medlem

Varför ska de få pengarna tillbaka. Det står ingenstans att PS3 utgåvan ska vara exakt likadan som Xbox360 varianten. Eller missa jag det? Ska alltid whina på ngt.

@Bilden: Får mig att le för han ser så jävla dum och ond ut på samma gång


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Om de tycker att ps3-versionen är dålig skulle de testat att spela pc-versionen...

Medlem

1000 personer! Har sålts ungefär 18miljoner exemplar av spelet. Säg 6miljoner till varje(xbox 360, ps3, pc). Det är inte många procent................ Att det ens blir en nyhet här, det är det värsta. 1000 personer av 6miljoner tycker spelet är skit, sen sprids det som en löpeld runt hela världen.

Medlem

Ååååååååh, stackars PS3 spelare. Ni konsolspelare får i alla fall ett spel som inte laggar konstant, så bara håll käften.

Medlem

exakt vilka "features" saknar ps3-versionen?

Medlem

360 versionen är ju långt mycket bättre än PC....
Inget party/lobby, en hel drös med buggar, tonvis av lagg, inga modverktyg än

Medlem

Det här var det mest idiotiska jag har läst idag.

Medlem

Det dom klagar på är följande:
* I Xbox 360-versionen kan man spela splitscreen online med sitt egna Live-konto, så att om du spelar med ditt konto hos en kompis, får du ändå xp osv. PS3-versionen erbjuder splitscreen online, men där spelar "spelare2" med ett gäst-konto eller liknande och får då inte xp.
* Sen klagar dom på att funktionen "Load Multi-player by Default" inte finns till PS3, där multiplayer startas direkt istället för att man ska bläddra i menyn till spelet.
* Dessutom så körs Xbox 360-versionen i 1040x600 upplösning, medans PS3 har 960x544.
* Och slutligen att PS3-versionen lider av "screen tearing", men samtidigt så är det knappt noterbart.

Medlem

Allvar alla konsol spelare är ju fan mer eller mindre 12 åringar som fått spel i julklapp och kan inte aima ens och slår kontrollen i golvet för dom dör.

när ska folk fatta att pc är överlägset i fps spel m.m(ja jag vet det vart xbox dom klagade på)

så illa det hälften kan vara nog, arcad spel och fightingspel till all godo tilll xbox och ps men inte fps spel där har ni hamnat helt fel, autoaim... skitkul!

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Allvar alla konsol spelare är ju fan mer eller mindre 12 åringar som fått spel i julklapp och kan inte aima ens och slår kontrollen i golvet för dom dör.

när ska folk fatta att pc är överlägset i fps spel m.m(ja jag vet det vart xbox dom klagade på)

så illa det hälften kan vara nog, arcad spel och fightingspel till all godo tilll xbox och ps men inte fps spel där har ni hamnat helt fel, autoaim... skitkul!

Klaga inte på 12 åringar, om du knappt kan använda stor bokstav, stava, mellanslag, punkt, komma osv.
FPS är jäkligt kul på konsol, fast jag har en rätt bra dator, så spelar jag allt på min Xbox 360, jäkligt mycket skönare att sitta o spela jämfört med på PC. I alla fall spel som COD, vilka är utvecklade till konsol i första hand, för att sedan portas halvdåligt till PC.
Klagar inte på PC, men alla som fortfarande klagar på att man spelar FPS på konsoler, väx upp. Spel utvecklade för PC-marknaden spelar man på datorn, medans spel huvudsakligen gjorda för konsol spelar man på sin konsol.

Skrivet av Greve_Peter:

Fan vad ni älskar att sätta in den bilden era retstickor

Hehe, man kan aldrig få för mycket Bobby Kotick!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Greve_Peter:

Fan vad ni älskar att sätta in den bilden era retstickor

Hehe, man kan aldrig få för mycket Bobby Kotick!

The original trollface. Mitt blod kokar varje gång jag ser den lille tordyveln.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

ni som inget kan om blu-ray. etc å klagar åp grafiken åså .. ni ska nog skaffa er en riktig tv, som svarar snabbt å pallar trycket från blu-ray gällande kontrast skräpa ljusstyrka och allt...
jag har spelat black-ops på både 360 å ps3 på samma tv... så de e då fan ingen skillnad någon stans i spelet...
okunniga som klagar

Medlem

Hehe, lira detta hos en kompis på PS3...och jag kan förstå att dom winar. Såg riktigt illa ut!!

Medlem

Jag har inte märkt något men jag tyckte inte ens om mpdelen av spelet. Lyckades sälja det för mer pengar än vad jag köpte det på tradera


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv

Tur att man kör den bästa versionen PC.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Förstår inte hur något liknande inte kan uppstå för PC versionen, den är ju helt trasig.
Att så många kan gå med på att betala fullpris för något som inte fungerar.

Medlem
Skrivet av Ballong:

Förstår inte hur något liknande inte kan uppstå för PC versionen, den är ju helt trasig.
Att så många kan gå med på att betala fullpris för något som inte fungerar.

Då måste du ha fått ett dåligt exemplar, min fungerar perfekt. Lite lagg ibland (inte ofta!), men det beror säkerligen mer på servern än spelet.

Moderator | Testpilot

Allt detta hat mot spelet. Klart alla vet det inte funkade som det ska men det har kommit två patcher och finns massa fixes online så det funkar. En av dem bättre cod spelen på länge "bara det funkar" och det är inte onödigt jobbigt att få i gång det heller. Fan svårare att ladda ner ett spel via torrent och få det funka.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Dom får väl skylla sig själv att dom spelar på en budget pc.

Medlem
Skrivet av Håkan:

komma osv..

Medlem

Välkommen till vår värd ( pc:n ) vi får alltid stå ut me de sämre varianterna av spel som släpps...


signatur

Rwa?

Medlem

Har nog aldrig hört om ett enda tillfälle där en online petition har fått nån att vika sig.

Medlem

haha, kan inte låta bli att verkligen njuta av läsningen... Som sagt, konsol suger

Medlem

Fan man märker att det är hett i luften bara PGA närvaron av denna bild.

123
Skriv svar