Robot
Epic Mickey

Warren Spectors hyllning till Walt Disney är äntligen klar. Resultatet? Underbart, vackert, ljuvligt och alldeles... alldagligt.

#epic-mickey


Medlem
Epic Mickey

Det är trots allt ett spel för lägre åldrar, kan ju förklara "enkelheten"

Moderator | Testpilot

Sant, tycker "enkelheten" snarare är et tplus till detta spel. Skulle folk säga att möjligen "Batman Arkham city" var på tok för lätt skulle det vara en annan sak.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag tycker det är tråkigt om det är för lätt. men jag har trott på den här titeln sedan jag först fick höra talas om den. Jag kommer med största sannolikhet plocka på mig spelet.

Medlem

För en gångs skull så tycker jag bättre om Gametrailers recension än Fragzones. Den känns mer "rätt på" av någon anledning.

Det här spelet kommer bli ett garanterat köp någon gång i framtiden när jag har pengar.

Medlem

Men är spelet helt på svenska eller?

Medlem

Hmm, vi får se om det blir Epic Mickey eller Super Mario Galaxy på önskelistan. Plattform är alltid roligt runt jultider imo


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av komikern1:

Det är trots allt ett spel för lägre åldrar, kan ju förklara "enkelheten"

skelv tycker jag att super mario 64 är ganska svårt en men det är vell för "mindre"?


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Ugh, jag hatar när ens first impression slår rätt, hoppades på att dett skulle vara bra även om filmklippen fick mig att tro annat. Tur vi har Donkey Kong Country Returns alldeles runt hörnet, verkar iaf vara någorlunda bra om man ska tro speltesterna från Amerikat.

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av komikern1:

Det är trots allt ett spel för lägre åldrar, kan ju förklara "enkelheten"

skelv tycker jag att super mario 64 är ganska svårt en men det är vell för "mindre"?

Idag är det fjantigt hur företag tänker hur barn är. Dem verkar tänka att barn är dumma och inte kan någonting alls. Leksaker var hårdare och hade bättre kvalitet förr.. idag är dem plastiga och mjuka.. går sönder lätt.. förr var spel för barn mkt mer realistiska och roligare.. idag är dem mer runda och tecknade.. tydligen alldeles för lätta också.. tecknade barnprogram var suveräna förr.. idag är dem enkelt gjorda för att spara tid och pengar och är dåligt animerade, enkla färger.. barnprogram som boliboompa var grymt förr, ingen som skulle "gulligulla" och låta fjantigt framför kameran och tro att man är någon sorts mjukisdjur utan personlighet osv.

som om barnen ska fortsätta leva i en drömvärld än att inse fakta och se verkligheten.

Så jävla löjligt att dölja så mycket för barnen, som om dem var alldeles ömtåliga som sköra glas - måste tejpa kuddar runt dem.

Medlem

#4 Hur kan du veta vilken recension som är mer "rätt" om du inte har spelat spelet själv?

1
Skriv svar