Teaser på Battlefield 3? Eller rentav Mass Effect 3?

Medlem
Skrivet av Boomer:

Mass Battlefield Effect: Episode Three

Nä,

Call of Half Mass Battlefield Effect Life and Duty


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Ja ep3 såg ut som en starkare kandidat nu. Det, eller tråk crysis.

Medlem

Varför sorteras denna nyhet bort när man trycker på pc taben? Sjuuuuukt irriterande.

Medlem

Helt seriöst, är det Episode 3 eller med lite tur HL3 så kommer jag garanterat börja gråta av lycka.. Minns när man skippade skolan för att lira det då helt nya Half-Life.. Eller för den delen när jag tog ut min semester mycket tidigare för att kunna sitta hemma och lira HL2.. Så både min sambo och dotter kommer ju dö av skratt ifall jag grinar...

Medlem

Jag tycker jag hör det där bruset från skärmbilden i slutet när bilden bryts.. som kommer ifrån Battlefield 2 - tror det är tvåan.

Men skulle hellre vilja att HL3/EP3 kom ut istället om det nu var så.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Det MÅSTE vara EP3

Kolla den här bilden
http://www.gamekyo.com/Webmasters/Images/6121620071001_140845...

"Spoiler Alert! At the end of Episode Two, Gordon and Alyx watch a video recorded by Dr. Judith Mossman, a scientist who worked with Eli Vance and the resistance. Mossman reports of the discovery of a lost cargo ship, the Borealis, which supposedly carries a dangerous new technology developed by Black Mesa rivals Aperture Science. Episode Three will most likely take place aboard the Borealis, where you'll be sent to retrive the tech before the Combine get to it. Sharp eyes will notice a group of combine Advisors floating in the concept art."

Notera: Lost Cargo Ship, Aboard the Borealis, Retrive the tech.

Dvs, du flyger från slutet av EP2 med helikoptern i hangaren, mot båten Borealis, som är precis i rullen! Mot snöigt landskap då Borealis är just i ett snöigt landskap.

Jag är 99% säker på att det är EP3, det kan inte vara något annat.. inte en chans i helvetet.

http://fc04.deviantart.net/fs38/f/2008/360/b/4/HalfLife__Secr...

bild*

Det kan väl vara nåt annat, men det låter rätt troligt nu när det är vinter tema. Helikoptern är ju samma med även om det är en vanligt sådan.
Finns ju i flashpoint och bf2 tex.

Medlem
Medlem
Skrivet av TruB:

Det kan väl vara nåt annat, men det låter rätt troligt nu när det är vinter tema. Helikoptern är ju samma med även om det är en vanligt sådan.
Finns ju i flashpoint och bf2 tex.

Helikoptern är la ändå en MI-8 och den finns bara med i Vietnam av battlefield-spelen så vitt jag vet.

Medlem
Skrivet av Aresz:

Jag vet vad det är!
Ett nytt COD!

Hahaha:D

Medlem
Skrivet av speurk:
Skrivet av Aresz:

Jag vet vad det är!
Ett nytt COD!

Hahaha:D

tråkiga är att det skulle kunna vara det.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Minns ni bf2s film i börja visa en plant sen zoom inne jorden där visa krig o sånt så jag tror det är bf3 i en kall miljö pga alla bf spelar är bara i "varm land" tex djungel o öken o stad miljö o framtid sen lite vinter banor från bfbc2.

Det är vad jag tror.

Medlem

Det kan lika gärna vara ett klipp till något helt annat, medans ni har en disskusion om det varför inte ta reda på vad det igentligen är ? den helikoptern finns överallt. Det kan ju lika gärna vara nytt Lara croft spel, eller terminator? snyggt klipp iaf påminner om crysis

Medlem

Snälla, snälla, snälla låt det vara Episode 3
Var det första spelet jag tänkte på när jag såg trailern, får inte va nåt annat!

Medlem

Varför i värden skulle dom ha en helikopter i Mass Effekt?

Medlem

Det jag är osäker på om det vore ep3, är att det är en CGI teaser? Jag har aldrig sett någon sådan av Valve förut??

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Nytt SSX.

Vilket inte vore helt fel! SSX 3 är ju underbart.

Medlem

Det är definitivt EP3! Slutet på EP2 var episkt! HOPPAS FÖRFAN! Nu smäller det! <3

Medlem

Syndicate!! Vore skönt iaf så jag slipper bli fortsatt ruinerad av skitaktien Starbreeze.

Medlem

Av musiken att döma är det något Mass Effect spel vi pratar om, hör många typiska mass effekter... =P

Medlem
Skrivet av Tvsmp:
Skrivet av TruB:

Det kan väl vara nåt annat, men det låter rätt troligt nu när det är vinter tema. Helikoptern är ju samma med även om det är en vanligt sådan.
Finns ju i flashpoint och bf2 tex.

Helikoptern är la ändå en MI-8 och den finns bara med i Vietnam av battlefield-spelen så vitt jag vet.

Z-8 är väldigt lik,
http://img277.imageshack.us/img277/6881/heli38ge.jpg

Medlem
Skrivet av Veqtor:

Av musiken att döma är det något Mass Effect spel vi pratar om, hör många typiska mass effekter... =P

med helikopter :\ känns fel och musiken usch


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

inte battlefield iaf, för det är i modern stadsmiljö.


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Mikzarn:

Nytt SSX.

Vilket inte vore helt fel! SSX 3 är ju underbart.

Första jag tänkte på. Tror absolut att det är det.

Inaktiv

Det är BioWare som kommer att presentera sitt nya spel den 11 december,
så det blir antingen ME3 eller ett nytt spel som aldrig tidigare talats om.


signatur

The Year was 2027..

Medlem

Det rör sig om DICE nya MMO Baserade FPS!

Battlefield: Galaxy

Medlem

Det är en MI-8 i slutet av half life 2 episode 2

Valve sa att dom komande 11 månaderna skulle det komma stora utanonseringar half life ep 3 är den största dom kan ge

och vem var det som först gav det förslaget

Its me Satakarnak =):):P8):up::D

12
Skriv svar