Köpa CoD - MW2 eller B.O??

Medlem
Köpa CoD - MW2 eller B.O??

Hej, ganska enkel fråga.. Är sugen på att köpa Mw2, lirat som fasen hos en kompis (vet att jag e efter) Men så finns ju nya Black ops, har inte lirat det MP, är det grymt? Bättre än Mw2?

Vilket köp tycker ni jag ska göra? Kan ju alltid vänta med B.O ett slag och köpa senare, det försvinner ju inte. Eller skippa Mw2 helt och köra B.O only?

En annan fråga: Finns akimbo i b.o också? Dubbla revolvrar är ju underbart.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Dessa spel är så otroligt lika varandra. Men BO har en fördel att man kan "costumiza" sin spelare på ett mycket trevligt sätt, och själv välja vilka upplåsningar man vill börja med med hjälp av COD-poäng (in-game pengar) som man tjänar ihop efter varje spel.
Akimbo finns med.

Medlem

Black Ops är enligt mig mycket bättre än Modern Warfare 2, det är mer balanserat och roligare helt enkelt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Köper Black ops i skrivande stund


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

enligt mig så är modern warfare bättre pågrund utav att hitboxen i black ops är helt åt h..vete..sen tycker jag att banorna är otroligt tråkiga och SMÅ och FÅ men alla tycker olika

Medlem

Älskar bägge spelen. Dock föredrar jag vapnen i MW2. När det gäller single player så är MW2 bättre. Betydligt bättre även om BO inte är dåligt.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

En liten varning vad gäller MW2 om du lutar åt att köpa det. Det har blivit mycket mindre spelare efter BO releasen så det kan inbland ta rätt lång tid innan lobbysystemet hittar motståndare. Troligtvis blir det inte heller bättre med tiden då fler och fler börjar spela BO (eller andra spel) istället.

FYI:
Finns en del som har problem med BO att det hackar oavsett hur bra dator de har (bland annat JAG ). Detta kommer förhoppningsvis lösas med patch väldigt snart.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar