Nytt Resident Evil visas upp 11 december?

Robot
inK
Medlem
Nytt Resident Evil visas upp 11 december?

Ge oss något i klass med de gamla isåfall. Inte ett bottennapp som 5an.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

hoppas mer som 4an singelplayer (co-op förstör horror spel även om spelet itne är direkt horror) och inte på en så "oläskig" plats som afrika.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Är en stor resident evil fan, jag hoppas fan att zombierna kommer tillbaks, och horror elementen är intakta, har dock verkligen inget emot med COOP


signatur

Suup homie

Medlem

Hoppas innerligt på något som liknar 4:an. Jag uppskattade även 5:an även fast det var ett renodlat actionspel.

Medlem

Dom som inte fattar att det handlar om ett RE i gammal stil med Zombies osv är bra korkad. Men tanke på titeln RE: Raccoon City, Raccoon City är ju sprängt för längesen, så spelet måste ju utspelas antingen innan eller samtidigt som RE2 och Nemesis...

Medlem

Me like! En av världens bästa spelserier! Nu hoppas jag bara att det inte handlar om Raccoon City. Vill se något nytt och speciellt vad som hände med Hunk!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

de senaste har bara vart skräp action spel. Vart är den gammla mysiga zombie känslan?

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Me like! En av världens bästa spelserier! Nu hoppas jag bara att det inte handlar om Raccoon City. Vill se något nytt och speciellt vad som hände med Hunk!

Att döma av spelets utvecklingstitel kommer du nog tyvärr att bli besviken :P.

Hoppas också på att de går tillbaka till den gamla formulan pre RE4. Hoppas kan man ju göra iaf...

Medlem

Hoppas verkligen på långsamt gående zombies, vill uppleva RE2/3 tiden igen!

Medlem

Re4 och Re5 var båda sämst, ge oss riktiga Resident Evil

Medlem

Måste säga att jag inte har spelat ett enda bra Resident Evil spel sedan 1an till GameCube 2002, alla efter det har varit ok, 4an bäst bland dom och 5an också helt ok. Men tror aldrig CAPCOM kommer lyckas med att få tillbaka känslan i 1an, till GC.

Medlem

Asså droppa Raccoon City already! Ge oss en ny del fast mer old school känsla. Jag har varit en stor RE fan sen tidiga tonåren. Men efter 5an så bara dog nästan allt jag kände för serien...

Dags att bli bra igen, RE!


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar