Gratis DLC till NfS: Hot Pursuit

Robot
Medlem
Gratis DLC till NfS: Hot Pursuit

Bra marknadsföring. Smart EA.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Medlem

Klart det kommer få en miljon views. Det är väl ingenting på youtube, eller?

Medlem

lol vad är det här för blackmail....


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Medlem

Dom kommer säkert släppa det oavsett. Ioförsig kanske inte gratis.

Medlem

Tycker de va ett härligt drag från EA. Minns på BF1943 att Coral Sea blev upplåst efter 1miljon kills eller va det nu va. Måste ju låta gamers kämpa lite för att få saker, dagens ungdomar är så släpp och vana att få allt serverat på silverfat

Skrivet av Mahone:

Tycker de va ett härligt drag från EA. Minns på BF1943 att Coral Sea blev upplåst efter 1miljon kills eller va det nu va. Måste ju låta gamers kämpa lite för att få saker, dagens ungdomar är så släpp och vana att få allt serverat på silverfat

Har för mig det var 43 miljoner. Men ja, håller med! Gillar såna "utmaningar"

Inaktiv

Rätt skoj idé faktiskt.

Skrivet av Mahone:

Tycker de va ett härligt drag från EA. Minns på BF1943 att Coral Sea blev upplåst efter 1miljon kills eller va det nu va. Måste ju låta gamers kämpa lite för att få saker, dagens ungdomar är så släpp och vana att få allt serverat på silverfat

Det är ingame och har och göra med att man spelar, att pusha en trailer är inte långt från terrorism. Ok, liiite överdrivet och visst är det "en liten kul grejj", men vars börjar egentligen gränsen gå?

Säg att du gillar spel X, du skulle dööö för spelet. Vad skulle du göra om dom sa "Vi släpper bara spelet om vi får 2 miljoner förbokningar". Du får jobba (inte spela) för att få ditt spel släppt?

Visst, som jag sa från början - jag överdriver lite nu. Men det är en tunn gräns för mig, om det här passerar utan att någon anmärker på det så kommer nästa sak, som utmanar ännu mer, passera kundkontrollerna ännu säkrare.

Dessutom vet jag mycket väl att saker som är gratis är "Ok, vi låser den här kartan som ingår i spelet och låtsas ge det gratis till folket senare, lol!" oftast, speciellt "gratis DLC" som kommer i samband direkt med spelets släppdatum.

Moderator | Testpilot

Folk kan ju bara spamma F5 så filmern får mer views. Den som orkar det upp till en miljon får en femma av mig.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Folk kan ju bara spamma F5 så filmern får mer views. Den som orkar det upp till en miljon får en femma av mig.

Inte så "bara". Blir inte högre antalet tittarsiffra efter när man själv tittat en gång redan.

Medlem

Bättre dom går i konkurs

Medlem

Skicka den till allt o alla nu
Men bra trick EA

1
Skriv svar