Jag badar i pengar

Redaktör
Ponny
Jag badar i pengar

Det är helt sinnessjukt. Vi har alltid fått vända på slantarna och planera för att få ekonomin att gå ihop. Därför känns det så sjukt rättvist och roligt att jag och Simon för en gångs skull har en stabil ekonomi - på riktigt.

I morse när jag hade betalat alla räkningar hade vi ändå ett femsiffrigt belopp över. En stor del åkte direkt in på sparkontot, cuz I'm so grown up. Och vad vi sparar till? En ny TV, sen 3DS i början av året, PSP2 på det och så vidare. Me like a lot.

[ia=23435; large]
Hur det ser ut hemma hos oss? Så här ungefär.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv
Jag badar i pengar

ekonomin är alttid ett problem.

Medlem

Jag får vänta tills nästa år när jag har jobb och är färdigutbildad till att få känna den lyxen. Det skönaste är att ni sparar mycket till massa spel(o spelrelaterat)!

Btw, blir det en 3D-TV?

Skägg.
10 Chambers

Som pappaledig är man inte heller speciellt tät. Helt plötsligt fick vi klara oss på ett femsiffrigt belopp mindre i månaden. Ouch.


signatur
Redaktör
Ponny

3D-TV blir det inte. Är det hetare om några år kanske man får ta en funderare, men just nu känns det mest onödigt att slänga ut några tusenlappar extra. Dessutom fungerar ju 3DS så länge.

Calle, Calle. I know your pain. Men tänk när all småspik växer upp och försörjer dig? Er tid kommer! Håll ut.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar