Gran Turismo 5 uppdaterat

Robot
Medlem
Gran Turismo 5 uppdaterat

just nu undrar jag bara när vi får veta vilka som vann razer naga musen ?


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Avstängd

jag har inte testat online än för att när jag skulle så kom jag alltid in men då hade de redan börjat och jag kunde bara specca

Medlem

Jag kommer inte åt servrarna, även efter patchen... Läste nån teori om att man skulle ta bort det installerade och installera på nytt, vilket låter knasigt. Första teorin jag läste var att man skulle kolla så att systemklockan var rätt, vilket min inte var (1½ fel+stod på sommartid), men det hjälpte inte att rätta det.

Så andra lyckas få kontakt med servrarna? Hmm.. Kommer ju online med konsolen och allt sånt funkar, så det borde inte vara några problem.

Sen har jag även en störande bug i Special -> Rally (det man låser upp på typ level 12).. Minikartan visas MITT i bilden... Samt att allt innan man får köra verkar helt trasigt (där man skall vänta på att de andra bilarna kör iväg), det hackar, hoppar och verkar allmänt konstigt, fungerar dock som det skall, antar jag, när man väl får börja köra.

Medlem

Nu är laddningstiderna snabba igen


signatur

Meep!

Medlem

Kört en del online, har aldrig krånglat åt mig. Känns som offline. Inget lagg alls mot en GB spelare. Voice over fungerade till å med bra vilket jag inte trodde. Annars känns spelet lite för lätt. AIn är fruktansvärd horribelt dålig. Men bilarna. vyerna (vissa) är helt spektakulära.

Medlem

Spela roll har inte ens fått mitt jävla GT5 än -_-

Medlem

Har kört online med en polare. Riktigt kul är det, Ljudkvaliteten med BT headset och "max quality" är rikitgt nice, Ligger på c:a 100kbps
Synd bara att Sony inte har fått tummen ur och fixat ett party system som på 360. Hade blivit så mycket enklare att starta multiplayerspel över lag.


signatur

Welcome to the Manglerdome

1
Skriv svar