Robot
Crazy Taxi

Slå dig ned i baksätet och häng med ner på byn, FZ ger den senaste nyutgåvan av Segas vansinnesracer Crazy Taxi konstgjord andning.

#crazy-taxi, #sega, #mega-man, #ghost-n-goblins, #grand-theft-auto-iv


Medlem
Crazy Taxi

det här var ett av de få spelen jag kommer ihåg från tiden då jag spelade Dreamcast, och det var också ett av de bästa!


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

+: Identiskt med Dreamcast-utgåvan

-: Identiskt med Dreamcast-utgåvan

Ska ni bestämma er snart eller?

Medlem
Medlem
Skrivet av DiDDi:

+: Identiskt med Dreamcast-utgåvan

-: Identiskt med Dreamcast-utgåvan

Ska ni bestämma er snart eller?

På gott och ont, antar jag.

Medlem

Väldigt slappt av dem. Det borde ha funnits en valmöjlighet att spela spelet med upphottade texturer och modeller förutom en orginalversion. Dessutom borde man ha lagt till lite extrainnehåll: hade inte varit så mycket jobb att ha en extrastad eller likande som bonus..

Medlem
Skrivet av DiDDi:

+: Identiskt med Dreamcast-utgåvan

-: Identiskt med Dreamcast-utgåvan

Ska ni bestämma er snart eller?

Om jag fattat rätt.
De skrev så för att de anser att spelet är identiskt med Dreamcast ugåvan och det är både bra och dåligt.
Den har inte förbättrats på något bättre håll men det är fortfarande ett helt ok spel

Jag tycker dock att de borde ha gjort ett nytt CrazyTaxi liknande det gamla

Inaktiv
Skrivet av FZ360.se:

Ett drygt decennium efter ursprungslanseringen är spelet åter aktuellt då Sega nylanserar titeln för Xbox 360.

Jag ser inte PS3:n som format under informationen heller, ändå släpptes spelet på PSN denna veckan?


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Det här spelet nötte jag i arkadhallen... fy tusan vad pengar det gick.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av impact:
Skrivet av FZ360.se:

Ett drygt decennium efter ursprungslanseringen är spelet åter aktuellt då Sega nylanserar titeln för Xbox 360.

Jag ser inte PS3:n som format under informationen heller, ändå släpptes spelet på PSN denna veckan?

Inget att gråta över, för detta är ren dynga, testade demot, och jisses vilket uselt spel.
Finns mycket bättre Dreamcast spel att släppa.


signatur

Knower of the unknown

Inaktiv
Skrivet av BingoBerra:
Skrivet av impact:
Skrivet av FZ360.se:

Ett drygt decennium efter ursprungslanseringen är spelet åter aktuellt då Sega nylanserar titeln för Xbox 360.

Jag ser inte PS3:n som format under informationen heller, ändå släpptes spelet på PSN denna veckan?

Inget att gråta över, för detta är ren dynga, testade demot, och jisses vilket uselt spel.
Finns mycket bättre Dreamcast spel att släppa.

Det finns inget att gråta över, jag undrar snarare varför en sajt av FZ's kaliber utelämnar format som den nylanserade versionen släppts till utöver den de testat.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

ah. Det var tider detta! På någon fylla i framtiden så blir de nog ett par köp på PSN.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Det här spelet nötte jag i arkadhallen... fy tusan vad pengar det gick.

1+8)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

1
Skriv svar