Mass Effect 2 till PS3 blir inget hafsverk

Robot
Medlem
Mass Effect 2 till PS3 blir inget hafsverk

Ja nu har man ju lirat det en gång..tveksamt att man drar igenom det ännu en gång.
Bra för dom som inte har en 360 dock... roligt spel!!!!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

" Vi har inte gjort så. Vi ville verkligen göra den [PS3-versionen] lika bra, om inte bättre, än Xbox-versionen "
GOOD LUCK säger jag bara.

Medlem

Lirat igenom utan DLCs på PC en gång. Vill köra igenom spelet ytterligare en gång men väntar och ser hur det smakar till PS3. Föredrar att slappa framför TVn med det här, och tycker synd om mitt PS3 som inte används så värst ofta. Delvis pga jag är för lat för att starta den, hah.

Skrivet av DonneR93:

" Vi har inte gjort så. Vi ville verkligen göra den [PS3-versionen] lika bra, om inte bättre, än Xbox-versionen "
GOOD LUCK säger jag bara.

Förlåt, men varför good luck? Är den klassiska xboxfanboy på G igen?

Medlem
Skrivet av DonneR93:

" Vi har inte gjort så. Vi ville verkligen göra den [PS3-versionen] lika bra, om inte bättre, än Xbox-versionen "
GOOD LUCK säger jag bara.

Ja, inte är det då svårt att göra det bättre än xbox-versionen...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av Luciphear:

Lirat igenom utan DLCs på PC en gång. Vill köra igenom spelet ytterligare en gång men väntar och ser hur det smakar till PS3. Föredrar att slappa framför TVn med det här, och tycker synd om mitt PS3 som inte används så värst ofta. Delvis pga jag är för lat för att starta den, hah.

Jobbigt? Är ju bara sätta sig med dosan i soffan och starta med Playstation knappen.

Medlem

kommer pc bli 1080p då?


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Holy smokes! Precis vad jag suttut och hållit tummarna om Uppdaterad grafik + all DLC <3

Bioware I love you! Räkna med att jag bokar ett exemplar


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar