Pachter: För få Move- och Kinect-maskiner till jul rena påhittet

Robot
Pachter: För få Move- och Kinect-maskiner till jul rena påhittet
Medlem
Pachter: För få Move- och Kinect-maskiner till jul rena påhittet
Skrivet av FZ:

Tänker du köpa Move eller Kinect i jul, och är du i sådana fall orolig över att maskinerna kan ta slut innan du hunnit masa dig till butik?

Nej verkligen inte. Tänker inte köpa skiten alls...

Pachter må vara den mest kända spåmannen, men han har oftare fel än rätt, så länge det inte handlar om självklara saker. Fast han brukar ju erkänna när han har fel också. Kred för det...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Klart som fan att detta är ett säljknep, produkterna är intressanta nog för många men kanske inte tillräckligt intressant för att fälla det avgörande beslutet om att köpa dem.
Samma som när jag är ute och raggar, stöter jag på en tjej visar mig från min bästa sida så vill självklart tjejen med mig hem men kanske inte till hundra så vad gör man då för att väcka ha begäret just nu, man ljuger ihop något och säger att man skall iväg till London imorgon och att man inte har tid förrän om ett tag framöver. Klart som fan att tjejen bara måste följa med mig hem.

Medlem

Jag kan vänta...

Medlem
Skrivet av McKinley:

Samma som när jag är ute och raggar, stöter jag på en tjej visar mig från min bästa sida så vill självklart tjejen med mig hem men kanske inte till hundra så vad gör man då för att väcka ha begäret just nu, man ljuger ihop något och säger att man skall iväg till London imorgon och att man inte har tid förrän om ett tag framöver.

Är inte London lite halvgay att dra till med? Säg USA och du har henne direkt

London = Rowan Atkinson (Hur snygg och attraktiv är han?)

USA = Man i kaliber med "The Expendables" 8)


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Jag själv beställde move för 78 dagar sen.. känns jätteduktigt av Sony att inte kunna göra klart en jävla kontroll.

Bullshit walks...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar