Sista dagen av Steamrean

Medlem
Sista dagen av Steamrean

75kr för Metro 2033 <3


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Medlem

sista dagen för den där giveaway'n också. såg att någon hade haft apb på sin lista och vunnit , grattis till den överlycklige personen.

http://i56.tinypic.com/1416pmp.jpg

Medlem

köpte dirt 2 för typ 50kr

Medlem

AvP för 70kr länge velat testa det men tyckt prislappen varit för saftig me tanke på kritiken spelet har fått, men nu va de dags att slå till

Medlem

... man behöver nog hålla mer än bara tummarna om man ska vinna det där. 150 användare totalt får sina önske-spel, otroligt få alltså om man tänkter på hur många miljoner Steam användare det finns (även om kanske inte alla har något i sin Wishlist).

Medlem

KotoR för 25kr och WoG också! Någon här som prövat KotoR på Win7 64-bit? Jag hoppas det fungerar..

Medlem
Skrivet av Nirth:

KotoR för 25kr och WoG också! Någon här som prövat KotoR på Win7 64-bit? Jag hoppas det fungerar..

Det funkar. Har iaf installerat det och kollat om spelet går igång tidigare.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Funderar på om jag ska köpa en bunt spel bara för att ha dem xD

Medlem

metro


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

Bra REAdag,blev Metro iallafall.

Medlem

Kul att Steam har sånna här rea-dagar!! AvP - Till slut är du prisvärd!

Medlem

Någon som har provspelat metro och kan ge sitt intryck?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

metro har sjukt bra stämning, snygg grafik, intressant handling och riktigt svårt då skotten räker knappt till, Bra survival skräck spel i överlag


signatur

I got an offer you cant refuse!

Inaktiv
Skrivet av Freywiind:

metro har sjukt bra stämning, snygg grafik, intressant handling och riktigt svårt då skotten räker knappt till, Bra survival skräck spel i överlag

Jag tycker tyvärr att spelet var alldeles för kort. Tog slut just när man blev varm i kläderna, och då brukar jag generellt sett inte ha nåt emot korta spel.

Medlem

Tyckte att sista dagen var ganska tråkiga spel. Mycket gammal skåpmat som dom haft ute på rea många gånger innan. Dirt2 , Metro etc. Men Bra pris för bra spel, problemet bara att jag redan äger dem haha.

Medlem
Skrivet av Freywiind:

metro har sjukt bra stämning, snygg grafik, intressant handling och riktigt svårt då skotten räker knappt till, Bra survival skräck spel i överlag

Håller med! Metro är riktigt bra spel och förtjänar verkligen en större publik!

Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Nirth:

KotoR för 25kr och WoG också! Någon här som prövat KotoR på Win7 64-bit? Jag hoppas det fungerar..

Det funkar. Har iaf installerat det och kollat om spelet går igång tidigare.

var försiktig massa har problem med kotoR kolla steam forumet


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Freywiind:

metro har sjukt bra stämning, snygg grafik, intressant handling och riktigt svårt då skotten räker knappt till, Bra survival skräck spel i överlag

Skrivet av PatSupreme:

Håller med! Metro är riktigt bra spel och förtjänar verkligen en större publik!

What they said!

Ni har inte missat att man måste ha tio eller fler titlar i sin önskelista för att överhuvudtaget vara med i Steam:s dragning om gratisspel?


signatur

Det bekommer mig inte att världen är orättvis, så länge den är orättvis till min fördel.

Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Nirth:

KotoR för 25kr och WoG också! Någon här som prövat KotoR på Win7 64-bit? Jag hoppas det fungerar..

Det funkar. Har iaf installerat det och kollat om spelet går igång tidigare.

Ja det fungerar i Win 7 64bit (kör själv det), men tyvärr inte i Widescreen.

Finns någon trick för att få det att funka (har jag läst på Steams forum) men inte orkat testa. Synd att dom inte gjort en re-release av spelet med fix av ascpect ratio etc så som Valve gör med sina spel, till och med Half Life 1 är ju nice på en ny dator trots att det är ett gammalt spel haha.

Medlem

Köpte Knights of the old republic för någon minut sen!! Hoppas bara dom släpper 2an till steam också


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av PatSupreme:
Skrivet av Freywiind:

metro har sjukt bra stämning, snygg grafik, intressant handling och riktigt svårt då skotten räker knappt till, Bra survival skräck spel i överlag

Håller med! Metro är riktigt bra spel och förtjänar verkligen en större publik!

+1, kort sagt så kan man säga att ifall man gillar post-apocalypse scenen så är Metro 2033 ett av dom bästa spelen man kan hitta än så länge


signatur

Game long and prosper

Medlem

Bara en månad kvar till en ännu större rea.

Medlem
Skrivet av Devildoll:

sista dagen för den där giveaway'n också. såg att någon hade haft apb på sin lista och vunnit , grattis till den överlycklige personen.

http://i56.tinypic.com/1416pmp.jpg

Hahahaha


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Synd bara att Steam var så buggigt och segt idag. Kunde inte köpa det jag tänkt för att den helt enkelt inte kunde ta sig igenom processen... Så får bli någon annan gång när spelen finns på rea.

1
Skriv svar