Rykte: Uncharted 3 i öknen?

Robot
Rykte: Uncharted 3 i öknen?

En "välinformerad källa" gör gällande att Nathan Drake byter djungeln och snön mot den solindränkta sanden i seriens tredje del.

#uncharted-3, #sony


Inaktiv
Rykte: Uncharted 3 i öknen?

Hoppas det stämmer.

Medlem

Killzone 3 + Uncharted 3. Mind = blown!

Medlem

Hoppas dom verkligen visar upp spelet 12 dec.
Första gången man spela så tyckte jag det var grymt tråkigt men nu älskar jag spelet, och dom kan gärna göra en spel serie ända till uncharted 10, om det håller samma kvalitet så klart :3

Medlem

Låter öken. Tristare miljö får man leta efter i spel.


signatur
Medlem
Skrivet av MKultra:

Låter öken. Tristare miljö får man leta efter i spel.

Om det stämmer att Uncharted 3 utspelar sig i öknen så ska du se att det kommer finnas mer än lite sand.

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Killzone 3 + Uncharted 3. Mind = blown!

Fuck yeah! Min lista är: Killzone 3, Resistance 3 och Infamous 2.

Nästa år kommer bli ett riktigt grymt ps3 år


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Birchoff:

Killzone 3 + Uncharted 3. Mind = blown!

Fuck yeah! Min lista är: Killzone 3, Resistance 3 och Infamous 2.

Nästa år kommer bli ett riktigt grymt ps3 år

Fast så låter det varje år. Sedan mot hösten säger alla att året blev sådär, men nästa år kommer minsann bli fantastiskt för konsolen.

Medlem

Jag hoppas att det inte bara kommer vara ökenscener. De hade en perfekt mix av miljöer i tvåan.

Medlem

Öken är bra grejer. Eller kanske vi kan få någon sorts jakt på Atlantis? VMytomspunna städer och fantasi är ju inget främmande för serien så det hade varit kanon med en liten Bermuda Triangeln avstickare! Uncharted 4 månne?


signatur
Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Birchoff:

Killzone 3 + Uncharted 3. Mind = blown!

Fuck yeah! Min lista är: Killzone 3, Resistance 3 och Infamous 2.

Nästa år kommer bli ett riktigt grymt ps3 år

Fast så låter det varje år. Sedan mot hösten säger alla att året blev sådär, men nästa år kommer minsann bli fantastiskt för konsolen.

Det enda som är ett självklart köp är Uncharted 3, det kan ju inte bli sämre än ettan och tvåan.

Killzone 3 är jag väldigt tveksam till, har spelat betan ett tag nu och det är inte alls kul.

1
Skriv svar