Halo Reach - Gamertags (Xbox live)

Medlem
Halo Reach - Gamertags (Xbox live)

Några dagar till så släpps Halo Reach.

Alla som tänkt införskaffa det kan väll dela med sig av sin Gamertag i denna tråd så kan vi lira multiplayer sen när det väll släppts

Gamertag: Ikaros

Medlem

Thumba

(behöver folk ens fråga vad jag heter på olika sidor och så vidare längre?)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

vill inte posta här men det går ju alltid att klicka på mitt namn så kommer du till min profil sida. Där står det under kontakt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Lägger in min med Taptoo101.. Bara att adda.

Klockrent avslut so far dom har gjort Bungie måste jag säga. Svenkul att lira!
Synd bara att de blir de sista, men vad mer kan man begära av ett gäng som producerat 5 st storsäljare i serien..?!

Ska bli spännande att ge sej på multiplayer nu med. Har alltid varit lite kritisk till halo multi läge efter att ha lagt ner en och annan timme på COD 4 Mw2..
Tycker helt enkelt att Halo 3 multi-läge är lite lamt i jämförelse..

Vad säger ni efter ha lirat både multi och singel med Halo Reach?
Håller de Cod kvalité?

Stay safe!


signatur

*Taptoo101*

Medlem

Singel och multi är skitkul! Men jag är bara lite kritisk till Storyn, den känns lite klippt på sina ställen, som om dom hade underbart stora planer på något men inte tid till det.

Sen va hände med Jun egentligen? Han nämns inte ens efter att han ger sig av med Halsey


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:

Singel och multi är skitkul! Men jag är bara lite kritisk till Storyn, den känns lite klippt på sina ställen, som om dom hade underbart stora planer på något men inte tid till det.

Sen va hände med Jun egentligen? Han nämns inte ens efter att han ger sig av med Halsey

Det ligger endel i de du säger.. De finns en scen där en av Noblesarna (britten i mustash) offrar sig för Reach eller något sånt.
De är en sådan scen tycker jag, som man klippt till för att den vart för lång och irellevant för storyn eller något i den stilen.

Har lirat ungefär hälfetn av spelet ännu så jag vet inte vad du menar när de gäller J och H...
Men de märker jag väll..

Håller Halo Reach för de bästa i serien än så länge, pga spel glädjen man får. Därefter ODST..

Stay safe..


signatur

*Taptoo101*

Inaktiv

Rockafella, även om vissa Halo fans redan vet vad som kommer hända i Reach spelet så vill alla inte ha spoilers, så använd tags.

Medlem

De ska jag tänka på till nästa gång, även fast jag kan tycka att detta var en väldigt liten grej att haka upp sig på..=/

Nåväl..


signatur

*Taptoo101*

Inaktiv

Jag är ett tea bag-offer och sämst i världen men adda mig om ni vill.

gt: amphix


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Har inte Gold för tillfället men snart avklarat^^ GT: linusj94 ska snart byta GT snart kanske:P

Medlem

Min Gt är Benjamin100 just nu spelar jag bara på helgerna för jag har inte fixat det trådlösa till uppkopplingen på internatet där jag bor:( Eftersom det krävs att man loggar in på det trådlösa genom en kod, och det kan man inte på en x box vitt vad jag vet:O så måste jag ordna det;)

Medlem

Har aldrig lirat Halo:Reach, trots att jag har spelet. Men adda mig, stort + ifall ni har mic och kan prata, blir så tråkigt annars

Har xbl guld för övrigt.

GT: Piggeeh

1
Skriv svar