Nya Gears of War inte "vad vi förväntar oss"

Robot
Nya Gears of War inte "vad vi förväntar oss"

Epic Games kommer att visa nytt gameplay på VGA den 11 december.

#gears-of-war-3


Inaktiv
Nya Gears of War inte "vad vi förväntar oss"

Nice! Väntar med spänning!

Försöker dela detta på Facebook men det står felmeddelande? Verkar vara fel någonstans.

Medlem

jag hoppas på flopp gillar ike GoW så


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Gears of Unreal War Tournament 2011


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Nej fy ingen fucking kinect. Finns ingen anledning till att ha det i GoW

Jag hoppas bara på att det blir bra. 1:an och 2:an har varit roliga att spela genom med en kompis och Horde-Mode på Xbox Live är något jag har slösat bort några timmar på så... Hoppas på det blir bra som sagt!

Medlem

detta kan inte båda gott, jag är allt för spel innovation, men varje gång någon säger något i den här stilen brukar det bli en flopp

Medlem

"Cliffy B"? Vafan, är han med i jersey shore eller...


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av ThinBoi:

"Cliffy B"? Vafan, är han med i jersey shore eller...

HAHAHAHAHA JAA DET VAR HAN!!!!!!!:up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up:

Medlem

[quote=Tomtefar]

Skrivet av ThinBoi:

"Cliffy B"? Vafan, är han med i jersey shore eller...

HAHAHAHAHA JAA DET VAR HAN!!!!!!!:up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up:[/qu

HAHAHA ni är underbara :up::P

Medlem

Blir väll "Gears of war facebook edition"... Typ som alla andra otroligt irriterande facebook spel a lá Ganster-skit och farmville etc.

"Putte andersdotter behöver din hjälp med att döda sista bossen i GoWF, Hjälp honom?!"

Skrivet av Eriand:

Blir väll "Gears of war facebook edition"... Typ som alla andra otroligt irriterande facebook spel a lá Ganster-skit och farmville etc.

"Putte andersdotter behöver din hjälp med att döda sista bossen i GoWF, Hjälp honom?!"

Medlem

Jag skulle vilja se ett Unreal 3 då första spelet aldrig fått en riktig uppföljare eftersom Unreal 2 var rena dyngan.
Fast Unreal 3 skulle behöva vara något mer än ett linjärt FPS, och vara något mer av en öppnare form.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

ge mig det till PC då ffs.. Annars är det helt ointressant. Varför köpa 7 år gammal consol när PC dominerar FPS scenen.. Utveckla Unreal Engine 4 och släpp en riktig värdig uppföljare till GOW1 till PC snåla j*vla CliffyB


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar