Dead Rising 2: Case West släpps nästa månad

Robot
Dead Rising 2: Case West släpps nästa månad

Fotografera, co-op:a och slakta dig igenom denna 360-exklusiva zombiefest.

#dead-rising-2, #dead-rising-2-case-west, #caze-zero


Medlem
Dead Rising 2: Case West släpps nästa månad

Hur blir det med pc då ? komme vi inte få det häller ?
Ge Case West till pc och ps3 nu : <

Redaktör
Ponny

Det stämmer, PC-spelarna får det inte heller.
Plitade till det i nyheten.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jäkla h*r*r de är
Visserligen slutade jag köra Dead Rising 2 på grund av alla de jäkla laddningstiderna >.< men ändå..

Medlem

What whhat "rawr" they have released the wrath within now i am going to ekill tehm aell beasterd.
Jag köpte spelet till min PS3a fasiken, fick en 360 några veckor senare.
"RaWr" iam mad athe themn.

Medlem

wuuut? Inget till ps3 och PC-ägare? Nu har jag ju xbox360 men jag tycker fortfarande exklusiviteter är så... lame. Capcom hade ju förmodligen tjänat mer om det hade släppts på alla plattformer. Also, Frank West är så awesome att alla borde få lov att spela som honom

Medlem

Ja det var väl en JÄVLA tur att jag har spelet till mitt 360 och inte PC, då hade jag nog gjort illa någon... Gött att höra att det inte är så långt kvar! Trist att man inte släpper det till PS3 och PC... blir så trött på sådana fasoner.

Medlem
Skrivet av b0bbe:

Ja det var väl en JÄVLA tur att jag har spelet till mitt 360 och inte PC, då hade jag nog gjort illa någon... Gött att höra att det inte är så långt kvar! Trist att man inte släpper det till PS3 och PC... blir så trött på sådana fasoner.

De måste ju verkligen lyckats lura dig, när du tycker det är tur att du fått ett spel som varken har riktig början eller slut och gärna betalar mer för att få en komplett produkt.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

1
Skriv svar