Medlem
Playground

God kväll kära landsmän!

Vi från Playground hälsar er varmt välkomna i våran gemenskap inom sektion CS 1.6. Vi driver en community där vi värnar om våra medlemmar och sprider en glädje av dess like! Playground grundades år 2000 och har genom åren legat på is av diverse komplikationer, men som senast så var vi uppe förra året med 4 grymma spelservrar som toppade Sveriges rank vad det gäller spelservrar inom cs 1.6 public. Så ännu har inte de gamla rävarna gett upp hoppet angående en trevlig spelupplevelse

Nu, när vi återigen bekantat oss med våra grejor, ställt till med en ren sörja vad det gäller både crew och servrar, så behöver vi DIN hjälp!

Känner du att du kan bidra med din färdighet inom AMX sektorn? Eller är du en språkpolis som rättar till det minsta lilla som är fel? Då är du något för oss! Vi söker ständigt hungriga ADMINs som inte bara kan banna, utan även driva våra servrar!

Är du den som letar efter jobb eller en trevlig gemenskap? Kom in och spela med oss på Playgrounds servrar, vi driver en Dust2 only samt en Mapcycle även fler servrar på gång! Vi erbjuder snabba svarstider, bra ping samt en enorm spelupplevelse!

Dust2
playg.dyndns.org:27015

Mapcycle
playg2.dyndns.org:27015

Hemsida är på ingående!

Vill du kontakta oss? Detta gör du lättast genom våran IRC/mIRC kanal.

#playg @ Quakenet

Med vänlig hälsningar,
Playground crew

Medlem

Ledsen för BUMP, men en update på min tidigare post.

Ny Server: Playground #3 GunGame
Ip: playg3.dyndns.org
Slots: 32

Total serverlista ->

Playground #1 Dust2
Ip: playg.dyndns.org
Slots: 32

Playground #2 Mapcycle
Ip: playg2.dyndns.org
Slots: 25

Playground #3 GunGame
Ip: playg3.dyndns.org
Slots: 32

Välkomna!

Medlem

Som självutnämnd både språk- och forumpolis säger jag:


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar