Köttsemle-änklingens dag

Medlem
Köttsemle-änklingens dag

Nej, jag hittar bara på konstiga rubriker för att få bättre statistik, tittut!

Nej, Fredrik är i köttsemlans förlovade land. Hur ser man att en polack har målat bilen? På lacken. Ni förstår nog, Polen.

Det lämnar mig med två uberfria/ensamma kvällar, yay! Det är inte så att jag ser fram emot att sambon lämnar lägenheten alltid, men kom igen, 23 kvm räcker inte alltid för två personer. Så yay! Ikväll vankas det Heroes 3 (besatt), måleri (jaa) och även lite pill i Autodesk Maya (wiey). Jag hade nog någon underlig idé om hur jag skulle förändra världen också, men det har jag glömt.

Javisstja. Jag är unik, precis som alla andra, och lanserar min egen julkalender ikväll! Den ska handla om gamla spel (PC, Amiga), som jag tycker om. Vi slopar peka-och-klicka-spel-idén och kör denna istället! Tut! Tut!

#blogg

Köttsemle-änklingens dag

Neeej inte slopa peka-och.klicka-spelen!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Ps: din spjuver! Titeln Lurade in mig, jag ville verkligen se en livs levande Köttsemle-änkling.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Awh! Okej då, som mitt enda fan behåller jag idén om peka-och-klicka-spel!

Medlem

peka-och-klicka-spel ftw!!!


signatur
1
Skriv svar