Segas nya storspel filmat - Binary Domain

Robot
Segas nya storspel filmat - Binary Domain
Medlem
Segas nya storspel filmat - Binary Domain

Vet inte om jag ska skratta eller gråta, allting kändes bara "b" rakt igenom. Utöver riktigt najs miljöer så vet jag inte vad spelet har att erbjuda, men jag får väl vänta på en gameplay film innan jag kan lägga mitt intresse på hyllan med gott samvete.

Medlem

B-filmskvalité på röstskådespelet, fjantigt manus och hur i tusan ser kvinnan ut? Deformerad >.<.
Och en massa oneliners. Spelets tory verkar ju intressant dock...


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Actionbiten var ju inget att hurra över, men gillade slutet uppe i den rika delen av staden och överraskningen med benen.

Såg ju inget av "very deep human drama" som Nagoshi är ute efter heller, men förhoppningsvis så finns det där. Yakuzaspelen hade ju riktigt bra storys osv, så det är ju något som skulle kunna vara bra här.

Han snackade även om att AIn skulle vara fantastisk (men när har försnack av AIn uppfyllts?) och att det skulle ha en riktigt bra onlinedel, men jag är inte direkt intresserad av multiplayer. Ge mig en bra spelupplevelse och story i single player.

Medlem

"Let the good times roll"... /ansiktshandflata

Medlem

Hemskt dåligt, fjantigt, klychigt, macho. Det är den korta versionen av vad jag tycker.

Japan suger, som vanligt.

Medlem

Terminator möter Left 4 Dead...

Medlem

Såg riktigt ruttet ut.

Medlem

Påminner mig om filmen I-robot

Medlem

HAHAHAAHAHAHA KONSOLSPEL ROTFL


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Nej...bara..Nej!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Vad fan ÄR det här?

Det ser ut som Sailor Moon för ensamma män, typ.

2/10

Medlem
Medlem

Tycker att det verkar vara riktigt intressant.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Moderator | Testpilot

Well jag antar detta bara är en snabb teaser och spelet är troligen långt ifrån klart. Jag hoppas detta blir bra (Y)


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Wow. Jag gillade den djupa handlingen, de astereotypiska karaktärerna och den lysande dialogen.
...Eller inte.

Inaktiv

Det där var ju bland det fånigaste jag sett... Jaja, ännu en indikation på att jag valt rätt konsol. Jag gillar verkligen inte dagens Japan-utvecklade spel. De har en helt annan kultur som när den blandas med våran blir överdriven och fånig. Och de flesta japan-utvecklade spel släpps på PS3.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

1
Skriv svar