Vilka spel önskar du dig i julklapp?

Robot
Vilka spel önskar du dig i julklapp?

Snart vankas det hårda paket under granen, vad hoppas du på?

#left-4-dead-3


Medlem
Vilka spel önskar du dig i julklapp?

hade bara ett jag hitta som var intressant för mig, resten hade man redan.

"STalker " btw

Donkey Kong Country Returns och Enslaved men Golden Sun Dark Dawn är ett måste! annars är julen förstörd, FÖRSTÖRD säger jag!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Alien Swarm?

Är inte det gratis?

Medlem

Felstavning på Heavy Raint, sen så är väl Heavy Rain Move Edition samma som Heavy Rain? Har för mig att om man har det "vanliga" Heavy Rain så är det bara att köra update för move?

Medlem

Drog New Vegas, Black Ops och Fable 3. De få andra som var bra typ Medal of Honor har man redan.

Tänk så många skitspel som finns på den här listan! Otroligt.

Btw så har ni stavat Red Dead Redemption-expansionen som "Read Dead Redemption" (läsa dött sonande?). Avsiktligt?

Medlem

Heroes of Newert

hmm har inte spelat det

Medlem

Varför känner jag på mig att WoW: Cataclysm kommer vinna? :/

Medlem

Slarvfelen - Det är spiken som skrivit listan, obligatoriskt


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

"Left 4 Dead 3"?


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Stavfel ftw xD

Medlem

Köpte Battlefield: Bad Company 2 till mig själv som en tidig julklapp

Medlem

Jag har redan alla spel som jag vill ha från listan


signatur

Meep!

Medlem

Har nog aldrig önskat mig något spel i julklapp, förutom konsoller i prefer zeh money to buy it ma self


signatur

Life is short , play more

Medlem

Om någon får samma briljanta idé som jag: det går att kryssa i alla rutor, men när man trycker på skicka så gnäller sidan på att man har valt för många alternativ.

Medlem

har alla roliga spel förutom deamons souls


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Bara sånt man har, resten är skräp.

Medlem

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 och Fable 3, resten är ointressanta eller så har jag dom redan.

Men först och främst önskar jag mig en extern HDD.

Medlem

Vanquish är lätt det jag vill spela mest, som jag inte har och redan finns ute.

Men jag skulle inte tacka nej till Enslaved: Odyssey to the West eller Castlevania: Lords of Shadow.

Fast bästa julklappen vore om Nintendo officiellt meddelade att de tänker släppa Xenoblade och The Last Story i Europa. För just nu så tycker jag inte framtiden angående det ser så ljus ut.

Medlem

Alien Swarm är väl gratis?

Scannade listan ett par gånger sen markerade jag helt enkelt de tre bästa titlarna i listan!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Värst vad Brotherhood var älskat. Småsugen på det men inget jag valde(delvis för att jag även missade det, hah). Inte spelat tidigare Assassin Creeds(utom lite på första spelet, vilket sög hårt enligt mig. Nej, försöker inte dömma senare spel pga detta. )

För min del, tja, blir nog en blixt till kameran, och en skäggtrimmer! Och ett gäng "S-godisar" för att jag älskar dom.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Frågan är varför folk röstar World of Warcraft: Cataclysm, när det släpps 7 Dec, jag vill då fan inte ha det den 24 Dec..

Vad fan är assasins creed liksom, inte hört ett knyst om brotherhood, ingen screen, ingen vid, ingen nyhet..

säkert skitspel

Konstigt, har varit mycket videos och snack om det.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

AC:B vill jag ha, tillsammans med många andra verkar det som.
Vill även ha Limbo, som verkar sjukt fint, inte riktigt lika populärt.

Och jag blev förvånad att jag var ENSAM för NBA Jam, en återupplivning av en av de roligaste "start n play"-spelen man kan tänka sig när någon kompis kommer över en liten stund.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Vart har ni gjort av dead rising 2 på listan?

inK
Medlem

Istället för att skriva ut listan här så tycker jag att ni på FZ borde ordna att skicka ut vad vi klickar i till våra sambos, samt övriga respektive.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

fram till Guild wars 2 release behöver man bara guild wars 1.. det kommer att ta månader att fylla Halls of Monuments iaf..


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Vad fan är assasins creed liksom, inte hört ett knyst om brotherhood, ingen screen, ingen vid, ingen nyhet..

säkert skitspel

Skrivits en hel del om det, här har du till exempel 18 filmer, runt 20 bilder och 10 artiklar. FZ har recenserat det och gav det en femma.

Angående listan tycks de spelen jag vill ha mest bara finnas till PS3, tyvärr har jag ingen sådan. Får hoppas på att någon kompis införskaffar dem istället.

Medlem

Cataclysm är det enda spel jag vill köpa. Kanske. Säger väl en del om spelmarknaden. Bara skit skit skit.

Medlem

NFS: Hot Pursuit kommer förhoppningsvist imorrn som tidig julklapp från tjejen, och idag fick man Demon's Souls.

Uttöver dom kom jag på två spel och lade till ett 3e bara för att man var tvungen.
1. Spider-Man: Shattered Dimensions
2. Castlevania: Lords of Shadow

Lade till:

3. The Settlers 7: Paths to a Kingdom

Slippy sausage fingers

12
Skriv svar