Epic Mickey Ad Popup!

Medlem
Epic Mickey Ad Popup!

Hejsan!

Tror att det blivit något fel när ni lagt in reklamen för Epic Mickey. Får nämligen upp reklambannern som en popup när man ansluter till sidan.

http://img690.imageshack.us/img690
/4343/epicmickey.jpg

/Massy


signatur
Medlem

Fungerande länk:
http://img690.imageshack.us/img690/4343/epicmickey.jpg

Men detta är riktig kass reklam. Reklam som kommer upp i mitten av sidan, är värre än en vanlig popup. Fast detta är väl någon sort av popup, sen att den är i princip omöjlig att stänga ner i Opera gör inte det bättre.

Medlem

I regel finns det två sorters reklam: 1) "Kom ihåg mig"-reklam och 2) "Köp mig"-reklam men en del sajter har lagt till (och även TV) en tredje kategori som börjar bli allt vanligare: "Gör tittaren förbannad"-reklam.

I princip så brukar jag försöka minnas vad reklamen gör reklam för och vilka som ligger bakom, så ur den synvinkeln lyckas dom. Men att dom sedan hamnar på min "köp aldrig detta och undvik detta företaget"-lista kan man se som ett tvättäkta FAIL.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Antikvitet

Hej, i det här fallet rörde det sig om ett handhavandemisstag när annonsen lades upp.

Vill påminna om att annonserna är anledningen till att vi kan fortsätta göra FZ. Det är flera personer som jobbar med att ge er bra nyhetsbevakning, filmer och tävlingar och det kostar att drifta en sajt med 80 000 unika besökare i veckan och en onormalt stor bandbreddsåtgång. Vi utvecklar dessutom kontinuerligt sajten och dess plattform.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Kunde tro att det bara var av misstag. Har inga problem med reklamen annars men den där gick en bra bit över gränsen


signatur
Medlem
Skrivet av Massy:

Kunde tro att det bara var av misstag. Har inga problem med reklamen annars men den där gick en bra bit över gränsen

Instämmer.

Tycker att reklam som "låter" också är oerhört jobbigt.


signatur

Have a good time!

Medlem

Får en Popup för Playstations Dead SPace 2 nu...

Också ett havandemisstag..?

Redaktör

Nej, Dead Space 2-reklamen är avsiktlig.


signatur
1
Skriv svar