Take-Two: inget GTA varje år

Medlem
Take-Two: inget GTA varje år

Bara dom använder tiden för att göra spelet bättre.
Sen kan en serie mjölkas utan att bli dålig, man får ju hoppas att assasin creed fortfarande blir lika bra om dom får för sig att börja mjölka den serien

Medlem

bra bra , kvalitet framför kvantitet

Medlem

*applåder*


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Jag har hellre ett GTA V som är värt namnet och vänta än vice versa.

Medlem

Ett bra beslut tycker jag!

Medlem

"GTA- och Red Dead-utgivaren Take-Two" är vi efterblivna eller? Har någon missat att det är samma utvecklare och utgivare?

Edit: sen när har dom levererat ett nytt GTA varje år?

Edit igen: Samma linje som vilka? Om man ska producera något överhuvudtaget så tar det mer än ett år. Ny bond varje år? Ny vad som helst. CoD klarar inte av att skapa något som inte är en kopia av deras senaste projekt. Om någon motsäger sig detta så gå fan och lägg dig.

Inaktiv

Bra! Trevligare om de släpper ett riktigt fetinglir ungefär var femte år, så hinner man bygga upp suget ordentligt. Plus att man faktiskt ges ordentligt med tid att spela igenom spelet.

Activisions mjölkande av CoD-serien har bara fått mig att avsky hela franchisen! CoD är som spelvärldens skräpmat, en överprisad, tunn, oinspirerad, ihophaffsad och smaklös skräpmåltid som du äter i bilen medan du stressar för att hämta ungarna på dagis, för att sedan glömma bort, fem minuter efter att du tagit sista tuggan.


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Medlem
Skrivet av Morgurthion:

Bra! Trevligare om de släpper ett riktigt fetinglir ungefär var femte år, så hinner man bygga upp suget ordentligt. Plus att man faktiskt ges ordentligt med tid att spela igenom spelet.

Activisions mjölkande av CoD-serien har bara fått mig att avsky hela franchisen! CoD är som spelvärldens skräpmat, en överprisad, tunn, oinspirerad, ihophaffsad och smaklös skräpmåltid som du äter i bilen medan du stressar för att hämta ungarna på dagis, för att sedan glömma bort, fem minuter efter att du tagit sista tuggan.

Ja, preics så. Helt rätt Word osv.

Medlem

Ett självklart beslut och även om man ibland känner att man får vänta en jävla tid så får man ju också ett spel som är värt pengarna! Viva la france!

Medlem

Smart! Det blir för mycket men en ny version vart och varannat år. Tillslut tröttnar man. Se bara på Rock Band/Guitar Hero: - man har kört konceptet så hårt att folk har tröttnat.

Medlem

Heter inte varumärket bara Red Dead? Det har ju kommit två grymma spel med det namnet, Revolver och Redemption.
Petigt, jag vet

Medlem

Woho!

Hur kan ni klaga på CoD serien??!?!!? CoD serien är den bästa i sitt slag!

Har inte spelat ett dåligt CoD hittils.

Medlem

Mycket vettig synvinkel!

Man börjar känna av en viss mättnad. Förr gick man mer och längtade efter intressanta spelsläpp. Nu hinner man knappt ens titta på allt som släpps och man slutar bry sig.

Inaktiv
Skrivet av FUtech:

Mycket vettig synvinkel!

Man börjar känna av en viss mättnad. Förr gick man mer och längtade efter intressanta spelsläpp. Nu hinner man knappt ens titta på allt som släpps och man slutar bry sig.

Precis

Medlem

Mkt bra.


signatur

Meep!

Medlem

Knepigt bara, att vissa spelmakare släpper kopiespel trots att 4 år gått istället för 1. (~75% är PÅ RIKTIGT direkt kopierat i Tdu2).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

ja så ska det låta kvalite > kvantitet! COD har fan nästan samma grafik sen Cod 4
bara nån lite förbättring


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Det handlar väl till stor del om att små sköna spelstudios med egna idéer äts upp av de stora bolagen och det är "Sales department" som styr skutan. Då är det bara PROFIT som gäller!!

Medlem

Tack och lov för detta! Jag hoppas verkligen inte att de ändrar sig. Det får hellre bli en lång väntan och få något riktigt bra, än något ofta och halvdant.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

AW8
Medlem
Skrivet av Devildoll:

bra bra , kvalitet framför kvantitet

Skrivet av Wobbler!:

Jag har hellre ett GTA V som är värt namnet och vänta än vice versa.

Håller med.

Får hoppas på ett nytt GTA i slutet av 2011 eller första halvåret 2012, då!


signatur

PC gamer 'til I die.

Avstängd

...L.A. Noire!

Medlem

Bra att dem siktar på kvaliten, men de var snart 3 år sen GTAIV släpptes, jag vet inte hur ni känner er men rockstars har knappt annonserat de nya gtaV, som "experter" tror kan släppas runt 2012, allså de tycker jaa ee änna försent,

Medlem

Helt rätt, Kvalitét framför kvantitet.

Medlem
Skrivet av Gottn:

ja så ska det låta kvalite > kvantitet! COD har fan nästan samma grafik sen Cod 4
bara nån lite förbättring

Hört nått att cods motor är från 1999...Skulle inte förvåna mig, eftersom den är så fruktansvärt ful. Speciellt fysiken XD

Medlem

Vadå? GTA 4 tog väl 4-5 år att göra klart? Så det vore ju helt ologiskt att göra ett GTA spel varje år....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Finns en enkel anledning till de, grabbarna har slut på idéer. GTA har sett likadant ut sen 3an nu och red dead e ju bara gta på häst...och blev ooootroligt långtråkigt till slut

Medlem

Helt rätt. Som många andra redan har sagt, kvalitet före kvantitet.

Medlem

Med tanke på hur galet bra GTA IV var, så väntar jag utan problem i 4-5 år mellan varje nytt GTA-spel. Thumbs up!

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Gottn:

ja så ska det låta kvalite > kvantitet! COD har fan nästan samma grafik sen Cod 4
bara nån lite förbättring

Hört nått att cods motor är från 1999...Skulle inte förvåna mig, eftersom den är så fruktansvärt ful. Speciellt fysiken XD

Vilken fysik?

Banorna är som gjutna i betong...

12
Skriv svar