Krig på svenska

Medlem
Krig på svenska

Yes, det blev Battlefield: Bad Company 2. Efter en försenad leverans av CDON så håller jag äntligen på att installera liret. Hoppas nu bara att mitt trångsynta grafikkort accepterar denna svenska krigskod någorlunda, så att jag inte måste punga ut mer dyrbara riksdaler på ett nytt för att kunna spela det. Det får jag veta snart nog i alla fall. Om inte annat syns vi kanske online nån gång!

#blogg

Medlem
Krig på svenska

Du lär inte bli besviken

Medlem

Har kört en halvtimme och är imponerad. Gillar dom stora banorna och som Calle sa, förstörelsen är fantastisk! Verkar inte vara så mycket campers heller, trevligt

En solklar och imponerande insatts av Dice att ge oss detta online epos.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag köpte det i förrgår till PC.
Två timmars uppdaterande och sedan var det alldeles för svårt eftersom det sitter många krypskyttar överallt.
Spawnar man så dör man efter tre sekunder.
Inte alls så fritt som i Battlefield 2 t ex.

Sant men med tålamod och lite server hoppande så får vi mer jämna spelomgångar. + vietnam tilläget kommer snart och det var fan så kul!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Åh vad jag önskar att min gamla burk klarar av spelet. Jaja, jag får nöja mig med Ps3-versionen

Medlem

Jozo, jag vet inte hur styrningen är på konsol, men på PC är den perfa

It is nice, grafiken OK, bättre än Medal of Honor i varje fall.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mycket bättre bandesign i alla fall.

1
Skriv svar