Bildnytt från Bad Company 2 - Vietnam

Medlem
Bildnytt från Bad Company 2 - Vietnam

Najs!

Fz crew jag har en fråga! Finns det tidsenlig vietnam musik som i det första BF:vietnam?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Gimme gimme!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Vietnamn + Blood potion @ Webhallen nu bokat! Ser riktigt nice ut men nu kommer frågan - Kommer man få en fysisk låda med skiva och cd-kod eller kommer dom bara skicka en kod på mailen som EA-Store?

Medlem

Gott.

Ledig 11 dagar från jobbet när man fått det här..Satan jag ska gamea ;P

Medlem

sjukt nice med fler en en heli o lite större båtar, bannorna såg även dem maffigare ut, känns lite som dem har börjat komma ihåg hur bra bf en ggn var


signatur

Rwa?

afr
Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Fz crew jag har en fråga! Finns det tidsenlig vietnam musik som i det första BF:vietnam?

Hitta detta åt dig :

• Rocking 60's Soundtrack. Listen to 8 radio channels in-game, featuring 49 time typical tracks, including "Ride of the Valkyries" and "Fortunate Son" by CCR.

Medlem

Om man köpte bc2 på skiva kommer det då fungera att köpa bc2 vietnam från steam eller måste man ha bc2 på steam för det ska fungera?

thx afr.

De låtarna fanns i första BF:Vietnam men finns de i det nya?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

LOVE

...nu blir det mopedsemester i BF:BC2 - viet

Inaktiv
Skrivet av Lunne:

Om man köpte bc2 på skiva kommer det då fungera att köpa bc2 vietnam från steam eller måste man ha bc2 på steam för det ska fungera?

Du kan nog inte blanda retail med steam. Har för mig att jag läste det på steam store. Hade det varit standalone hade det varit annorlunda men som jag förstår det så kräver denna expansion själva core-filerna från orginalet.

Nu tyckte jag att BC2 var ett skitkasst köp för egen del. Frostbyte är segt och känns som ett leksakskrig men fan....när det kommer en Vietnamexpansion för en sådan här struntsumma.... så hamnar ju saken...i helt annat läge :]

Man får hoppas att de har med flygplan och inte bara helikoptrar. Det var störtkul att släppa napalm med planen i den första varianten av BF Vietnam. Sen skulle jag önska mig riktigt tät skog/djungel i ett spel för det har aldrig gjorts i något spel.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av afr:

Hitta detta åt dig :

• Rocking 60's Soundtrack. Listen to 8 radio channels in-game, featuring 49 time typical tracks, including "Ride of the Valkyries" and "Fortunate Son" by CCR.

Fortunate Son är med. Ingen större skräll men det hade inte gått utan

Medlem
Skrivet av LoA.:

Vietnamn + Blood potion @ Webhallen nu bokat! Ser riktigt nice ut men nu kommer frågan - Kommer man få en fysisk låda med skiva och cd-kod eller kommer dom bara skicka en kod på mailen som EA-Store?

"Download serial code only - No disc" står det på bilden på webhallens sida.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Enda bra med spelet blir troligtvis soundtracket ^^


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Anfaller dem i tuk-tuk taxi?

Medlem

Hastings var väl knappast favoritbanan i BFV!? Snarare Operation Irving eller Quang Tri, men den banan med mest Vietnam känsla vore väl ändå Ho Chi Minh Trail.

Medlem

Operation Flaming Dart eller no-go känner jag.

Medlem

Kommer alla heli med, tänker på cobra-, banan- och "little bird"... någon som vet?

Medlem

Denna på minner om lite BF Vietnam. Men denna måste man ha i sin hylla!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Löl kan man åka runt i tuc tuc?


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Medlem

Ser fram emot detta. De nya banorna får duga medan man väntar


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Troublegum:
Skrivet av Lunne:

Om man köpte bc2 på skiva kommer det då fungera att köpa bc2 vietnam från steam eller måste man ha bc2 på steam för det ska fungera?

Du kan nog inte blanda retail med steam. Har för mig att jag läste det på steam store. Hade det varit standalone hade det varit annorlunda men som jag förstår det så kräver denna expansion själva core-filerna från orginalet.

Nu tyckte jag att BC2 var ett skitkasst köp för egen del. Frostbyte är segt och känns som ett leksakskrig men fan....när det kommer en Vietnamexpansion för en sådan här struntsumma.... så hamnar ju saken...i helt annat läge :]

Man får hoppas att de har med flygplan och inte bara helikoptrar. Det var störtkul att släppa napalm med planen i den första varianten av BF Vietnam. Sen skulle jag önska mig riktigt tät skog/djungel i ett spel för det har aldrig gjorts i något spel.

Spelat Crysis? Eller Far Cry? Där snackar vi tät djungel. Och fortfarande överlägset snyggaste grafiken.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

1
Skriv svar