Beställde någon här cataclysm hos Spelbutiken.se?

Medlem
Beställde någon här cataclysm hos Spelbutiken.se?

Efter mycket trubbel , så lyckades jag äntligen få igenom min beställning av Cataclysm på spelbutiken.se. Kundtjänsten sa att dom skickar ut det på fredagen, och man får en bekräftelse på mailen mär dom skickat produkten. Jag kanske inte skulle få mitt exemplar skickad på fredagen eftersom jag beställde så sent, så jag undrar, har någon av er fått bekräftelse på det? Hoppas att jag får det i tid nu!

EDIT: Postade i fel forum, hoppsan!

Medlem

Jag beställde mina för ett antal månader sedan och fick i onsdags ett mail där dom skickat ut mina kopior.

Så verkar ju tyvärr inte som dom skickar det förens på måndag för dig. Men det brukar gå fort, dagen efter utskick är inte ovanligt.

Medlem

Fick också en bekräftelse i onsdags, tips är att kolla på orderns status på ditt konto på spelbutiken och kolla vad som händer med ordern. Några jag känner fick inte någon bekräftelse via mail utan står endast på deras konto att varan är skickad.

Medlem

Står behandlas...jag antar att det betyder att den inte skickats. Verkar som om jag får vänta lite med att sätta tänderna i cataclysm.

Medlem

Inte nödvändigtvis

Beroende på vart du bor och att dom lär skicka spelet på måndag, kan du ju mycket väl ha spelet på tisdag. Visst du missar starten efter som den är 00:01.. men ändå, samma dag är ju inte fel

Medlem

Bra poäng. Jag bor i skåne, så jag hoppas de har sin verksamhet i malmö eller lund eller något. Fröskte hitta var de håller hus, men hittar inget. Dom är väl antagligen i sthlm "/

Medlem

faktiskt så håller de till i gbg trakten ^^ och yepp jag har min bekräftelse i post lådan också ^^ men men det e juh ba bra att man missar 00.01 starten då alla kommer ganka sönder områden och slåss för quests och mest troligt kommer servers inte vara den stabilate läget


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

haha, ja och sen så lär man ju inte prestera särskillt bra i skolan / jobbet dagen efter xD Men jag fick höra på annat håll att de skickar in från danmark..vilket är till min fördel. Men stämmer inte det då?

Medlem

Bor själv i Skåne och aldrig fått något spel dagen efter de skickat det ( från spelbutiken alltså).

Medlem

Ser ut som att jag får vänta lite då "/

Läsa även på någon tråd på fragbite att spelbutiken.se inte tänkte skicka någon cata innan måndag eftersom Blizzard kan bryte kontraktet med dem ifall de gör det i förväg.

1
Skriv svar