Julkalendern, lucka 4 - Praot

Robot
Julkalendern, lucka 4 - Praot

Praktikant-Fredrik visste inte vad som väntade i redaktionens mörka skrymslen.


Medlem
Julkalendern, lucka 4 - Praot

Annboxäning Jag vill också vara praktikant plus jag är #1 idag


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Stackars Predde(Praktik-Fredde) som får stå ut med allt detta hyss!

Medlem

Vad torr han är, Praktikant-Fredrik alltså...

Underbar julkalender förövrigt,
SVT har ju spårat ur fullständigt!:up:


signatur

+Werewolf-Legion+

Inaktiv

Detta borde visas på SVT fast då ska dom vara lite längre

Medlem

T-shirten saknade glitter, men det går att åtgärdas.

Stackarn


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Zodiak666:

Vad torr han är, Praktikant-Fredrik alltså...

Torr? Förstår att det är lite små jobbigt för jag antar att han blir kallad praktikant-fredrik och folk driver med det hela dagarna. Finns en gräns för hur länge sånt är kul, men antar att du inte hunnit jobba på så många arbetsplatser än så du har känt på hur det kan vara att vara ny på många arbetsplatser eller där man måste göra lärlingstid.

Medlem

Märkte att Tomas använder samma tangentbord som mig! Epic....

Bra julkalender förövrigt och jag hoppas att ni kommer trivas på eran nya redaktion!

Medlem

Var ju en schysst t-shirt, inget fel på den väl ?

Kul att se att det finns någon mer som använder ett vinklat tangentbort förutom jag, hade nästan börjat tro att jag var ensam om det


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Trälen får jobba för sin skula skorpa skalk.
seriöst Fz tänk på att inte driva med Fredrik för långt, han bor i solna och ni som ska flytta till hans "turf" borde vara mer försiktiga! vem ska ni annars lita på att försvara er från solna vildarna.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

så så, ta det lugnt med praktikanten nu! borde det inte vara så att ni ska göra honom intresserad av yrket istället för att hålla på med honom! hemläxa!

Medlem

Mjaaaa, jag måste ju säga att lillspikens hemstickade FZ-tröja är bra mycket snyggare än Praktikant-tröjan.

Jh
Medlem

Bästa julkalendern hittills Kunde vara lite längre dock..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Inaktiv

Skön pizzeria-design på tröjan.

Medlem

Dagens höjdpunkt; FZ:s julkalender !

Medlem

Får säga att jag blev rätt sugen på den MOMO:n som låg och skräpade :/
Vafan det var la en snygg tröja(tröjor) Särskilt att få gratis med ^^

Medlem

"För att kunna frilansa för FZ kräver vi att du har fyllt 18 år, en regel vi inte kommer att böja på. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot vare sig PRAO-elever eller praktikanter."

FZ's egna regler


signatur

Burn in the light.

Inaktiv

Den enda julkalendern jag följer!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av redruM:

"För att kunna frilansa för FZ kräver vi att du har fyllt 18 år, en regel vi inte kommer att böja på. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot vare sig PRAO-elever eller praktikanter."

FZ's egna regler

Sen är det väl lite skillnad på prao/praktikanter från högtadie och gymnasiet och en snubbe från journalisthögskolan kan jag tänka mig.

Medlem

Ännu en dag i livets hårda skola för praktikant Fredrik, försiktiga bara så att det inte övergår till mobbning. Lucka 21 "Praktikant Fredrik får stryk" kanske är på G annars.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Haha, Bennet verkar så jäkla dryg.

Medlem
Skägg.
10 Chambers

Jag satt på Tompas plats en vecka, hemskt hemskt hemskt tangentbord. Och det går nog ingen nöd på Fredrik. Spelrumsstädning är något alla måste genomlida


signatur
Medlem

Tråkig han är.. och han kunde ju knappt hantera saxen

Hey, inte dissa Fredrik, kul att prata med på gamex och han har en av de bästa bloggarna på Fz.se (sry Calle).


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av spiken:

Jag satt på Tompas plats en vecka, hemskt hemskt hemskt tangentbord.

Har ett likadant tror jag (Microsoft Natural Ergonomic Keybord 4000, eller nå't) och kan inte tänka mig att skaffa ett vanligt rakt igen, gillar de vinklade varianterna något enormt


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Hahaha, där dök praktikant tröjan upp xD Alla luckor har än så länge varit toppen, ska följa hela kalendern i år. Hoppas den nya lokalen blir bra!


signatur

Game long and prosper

Redaktör
Ponny

Ogglord: Pffft... nu tycker jag att du var lite elak. Saxar är farliga grejer som kan döda små barn om man inte är försiktig. Och, come on, det var min tevedebut.

Mucho tacos för allt stöd annars. Det värmer upp en frusen praktikantsjäl.


signatur

En Bamseponny av folket

12
Skriv svar