Årets tv-händelse

Redaktör
Ponny
Årets tv-händelse

På lördagseftermiddagarna brukar vi sitta framför tv:n och skrika som om det inte fanns en morgondag. Är det fotboll? Nej. Är det hockey? Nej, nej. Det är Top Model.

"HAHAHA", säger du nog nu. Kanske till och med "HIHIHI". Och visst - jag hade också dömt ut serien på förhand. Jag tänkte att det var något för "jag gillar smink, hårinpackningar, brun utan sol"-generation. Men faktiskt - de här tjejerna är snygga på riktigt.

Efter att ha avverkat 15 säsonger på två år slår jag tveklöst fast att det är den bästa och finaste form av skräp-tv som skapats. Ge det en chans. Om inte annat för att skratta åt 90 % av flickstackarna som saknar kapacitet att tänka. Skojigt. Kompletterat med en pizza blir det ett perfekt lördagsnöje.

I eftermiddag får vi se avgörandet av den bästa säsongen evah! Det kommer att bli episkt. Och om någon annan än Ann vinner så kastar jag ut granen och ställer in julen. Slår ni upp "vacker" i framtida ordböcker skulle jag inte bli förvånad om en bild på henne finns bredvid.

[ia=23609; large]
Snygg, snyggare, Ann.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Årets tv-händelse

Bland det vidrigaste exemplar av det kvinnliga könet jag skådat. Och vad som gör det värre är att hon försöker se ut så där. Det är så att det vänder i magen. Nä, lite mer kött på benen tack.

Skägg.
10 Chambers

Benig och rådjursface, no thanks!


signatur
Medlem

Gollum!

Håller med spiken och Ice, lite mer kurvor hade inte varit helt fel. Och hon ser faktiskt ut som ett rådjur, med rätt ljus och en skog i bakgrunden har hon helt rätt ansiktsuttryck och hållning för ett foto taget på en landsväg precis innan en långtradare med feta strålkastare kör över henne

Efter 2 år med Avalanch The Hunter så är det ett rådjur jag inte har emot att jaga, growl, klös klös.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Nä, kurvor ska det vara, normalbyggda kvinnor som ser hälsosam ut även fast dom kan vara lite "överviktig".
Ann kan man ju använda som tandpetare


signatur
1
Skriv svar