Medlem
Julklappsrim

Tänkte starta en tråd för nördiga julklappsrim, är det någon som håller på med detta längre?

Jag skulle i alla fall behöva hjälp med rim till följande saker som tomten tänkas komma med.

Vantar,Dator (för spel),Pc-Spel, Mobiltelefon.

Det är ju kul om rimmen är lite roliga också (ha ha)

Tack i förväg om någon med bra fantasi kan hitta på nått kul.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

"I kalla tider el-räkning nalkas, och trots alla burkar jag pantar har jag ont om slantar, här får du ett par ......"

"Vandrar ner för snötäckta gator med fönster full av ljus, vill hellre sitta framför ..... i lyckorus".

"All den tid du lagt ner, på räder med got maner, vad ska jag säga?, här får du mer".

"Att prata med dig ej går, när jag med inga medel når, Och trots att en ny kommer varje år, du här en ny får".

Vasse go, återgälda gärna tjänsten när jag varit och handlat, kan för allt i världen inte komma på rim till det jag själv köpt 8).


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Nej precis, egna saker är så himla svårt att hitta på rim till, tackar för hjälpen, jag hjälper gärna till med rim om så behövas.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Inaktiv

Använd gärna mina rim, då får jag betalt av stim.


signatur

Allah är stor men jag har större

"Ivrig förhoppning dina ögon förmedla,
så hållas på halster du ej behövas mera, spring nu upp och installera".

BOOOSCH The Rhyme KING!

Mer prylar att rimma på för det här var skitkul!.8)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Whiskey-
"Du gillar film och tycker Indiana Jones är rätt piskig, jag tycker hans filmer njuts bäst med ett glass .......".

Bok-
"När allt i världen är på tok, jag inget hellre vill än sitta i fåtölj med en god ...".

inte så bra men ändå.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar