Tävling - vinn samlarutgåvan av WoW: Cataclysm!

Medlem
Skrivet av QueloR:
Skrivet av mrpeters:

"Quote-Spam"
Det är det också
Nä nu ska vi inte vara taskiga på en spel sida

Tbh är WoW ett ganska bra spel, överhypat som f*n men bra

Ogillar fortfarande att de förstörde lite av Warcraft serien med ett MMO spel

Håller med. Lär dig älska och hata alla i Wc3, sen så får du se hur man nöter bort alla en efter en som om de vore några nobodys i wow. : (

Fattade typ hälften av vad du skrev
Är lite trött nu under natten

Jag körde mest Custom Games då jag ogillade hur alla rushade på ladder..

Jag gillar mer att bygga upp en bas och sedan köra ett tag innan man har ett episkt slagfält fyllt med olika raser och heroes

Inaktiv

Folk verkar veta om de missat en fråga eller har alla rätt... hur ser/vet man det?

Har iaf skickat in mina svar och hoppas på det bästa


signatur

äldre än dig!

Medlem

Hoppas man vinner nu då. Skulle vara perfekt!

Medlem

Ganska värdelös tävling. Har aldrig gillat WoW.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Skrivet av Rior:
Skrivet av markus:

Enda jag behövde var sista frågan resten kunde man ju^^ insatt som jag är har jag läst alla böcker, även lirat WOW i 4 år!!!! En vanilla spelare och vågar ge spelet en sista chans på datorn med detta. !

Bara 4 ? 7års veteran här... gud det låter så patetiskt när jag tänker efter haha

Spelet släpptes i europa februari 2005, så det var ju ganska snyggt ihopljuget med 7 år

Medlem
Skrivet av Gottn:

Ganska värdelös tävling. Har aldrig gillat WoW.

Om 1443 kronor är din definition av värdelös, så okej. Men världen kretsar inte runt vilka spel du gillar, sorry to say.

Medlem
Skrivet av kayl:
Skrivet av Rior:
Skrivet av markus:

Enda jag behövde var sista frågan resten kunde man ju^^ insatt som jag är har jag läst alla böcker, även lirat WOW i 4 år!!!! En vanilla spelare och vågar ge spelet en sista chans på datorn med detta. !

Bara 4 ? 7års veteran här... gud det låter så patetiskt när jag tänker efter haha

Spelet släpptes i europa februari 2005, så det var ju ganska snyggt ihopljuget med 7 år

äh 1 år hit eller dit spela roll xD

Medlem

Fick inte du "6'th years anniversary " achievement ?

Medlem

Lycka till nu allihop!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Missar man på sista frågan får man skämmas.

Medlem

Det var la inte så överdrivet svåra frågor? Alla kan ju vara med menar jag, gl alla iaf

Medlem
Skrivet av kayl:
Skrivet av Rior:
Skrivet av markus:

Enda jag behövde var sista frågan resten kunde man ju^^ insatt som jag är har jag läst alla böcker, även lirat WOW i 4 år!!!! En vanilla spelare och vågar ge spelet en sista chans på datorn med detta. !

Bara 4 ? 7års veteran här... gud det låter så patetiskt när jag tänker efter haha

Spelet släpptes i europa februari 2005, så det var ju ganska snyggt ihopljuget med 7 år

För det fanns ju inte en beta ett år innan det kom ut... OH WAIT!

Spelade också WoW för första gången för ca sju år sedan, och hade väntat på spelet i säkert två år innan dess. Fan va tiden går fort. Fantastiskt att det fortfarande är roligt och ser bra ut!

Ganska säker på att jag fick alla rätt, nu är det bara att hålla tummarna :).

Medlem

Bered er på att bli ihjälringd av telefonförsäljare. Blir det varenda gång jag är med på en FZ tävling

Medlem

Oooh! Hoppas hoppas!

Redaktör
Skrivet av mrhex:

Bered er på att bli ihjälringd av telefonförsäljare. Blir det varenda gång jag är med på en FZ tävling

Det låter en aning märkligt att vi skulle göra nåt sånt då vi inte har ditt telefonnummer. För att få vara med och tävla behöver vi deltagarnas namn och adresser (för att kunna skicka eventuella vinster), inget annat.


signatur
Medlem
Skrivet av Gottn:

Ganska värdelös tävling. Har aldrig gillat WoW.

Om du tävlar bara för att vinna spelet och sälja det vidare så förstör du tävlingen för oss andra >.<

Ogillar folk som tävlar bara för att kunda sälja spelet vidare..

12
Skriv svar