Fräsig genomvandring i Cataclysm

Robot
Medlem
Fräsig genomvandring i Cataclysm

Usch, sånt skräp...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Usch, ser ruggigt bra ut.. fler timmar förlorade incomming!

Medlem

Fan va fulsnyggt WoW är..

Alltså, snyggt i vissa åtaganden, men generellt sett så otroligt fult..

Medlem

Jamen allvarligt, visst såg det bättre ut än sådär när man själv höll på? Har de spelat in filmen med låga grafikinställningar?

Medlem

indeed, måste säga att jag tycker wow's nya grafik e rikitgt snygg! och som zlax sa det ser då allt mycket "MYCKET" bättre ut när jag själv kör spelet

Medlem

Kanske återvänder någon gång 2011. Vem vet.

Medlem

Som vanligt kommer man väl spela nån månad igen och sen tröttna som man alltid gör.

Medlem
Skrivet av Guran:

Som vanligt kommer man väl spela nån månad igen och sen tröttna som man alltid gör.

Yup, the curse of WoW.

Medlem

Tjaba var aldrig intresserad av WOW av några orsaker.
Men om jag nu nån gång 2011 ska ge mig på MMO vilket spela ska det vara tycker ni som har spelat denna kontroversiella varaint av online spel?

för övrigt var denna video inte snygg om wow ser ut så där varför har då ett X600 grafikkort ssvårt att driva det?

Inaktiv

Måste ett spel alltid vara snyggt? Kolla på Minecraft? Kolla på Age of Empires 2? Spel som är roliga och bra!
Har tröttnat på att ett spel måste vara snyggt och glittra.

Medlem

hellre snyygt å bra än fult ock dåligt.

Medlem

Hellre snyggt och bra än fult och bra...

Medlem

Inget som tilltalar mig överhuvudtaget...nej WOW är inget för mig

Medlem

WoW har blivit så sjukt lätt. Jag startade en Undead Hunter för bara några dagar sen och är nu lvl 46. Har man såkallade Heirlooms vilket ger dig mer XP än normalt så kan man lätt nå lvl 80-85 på en två till tre veckor utan att ens behöva anstränga sig. WoW kommer nog hålla åtminstone 3-4 år till tack vare dess enastående programmering som inget annat MMO har lyckats slå. Det är komiskt hur folk klagar på grafiken när spelet är 6 år gammalt.

Medlem

Det lär ju vara ospelbart dom första 3-4 dagarna, precis som när förra patchen kom.


signatur
Medlem

Musiken är epic. Blizzards kompositörer borde få nobelpris.

1
Skriv svar