Hjälp till att låsa upp femte Bad Company 2 - Vietnam-nivån

Robot
Hjälp till att låsa upp femte Bad Company 2 - Vietnam-nivån
Moderator | Testpilot
Hjälp till att låsa upp femte Bad Company 2 - Vietnam-nivån

Nu vet jag ju inte men 69 miljoner? Några miljoner kills tog ju tid nog så 69 MILJONER?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Finns det något demo på spelet till ps3?
Behöver man ha BFBC2 för att lira det här och är det ens värt det?

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Nu vet jag ju inte men 69 miljoner? Några miljoner kills tog ju tid nog så 69 MILJONER?

Du kan vara lugn. Det kommer gå snabbt. Om en miljon köper Vietnam så blir det 69 poäng per skalle.

EDIT: http://www.battlefield1943.com/blog/battlefield-1943-coral-se...

Tog 4-5 dagar för döda 43 miljoner. 69 Miljoner är inget.

Medlem

Det lär nog gå snabbt! Alla dessa saker som krävs gör alla spelare 24/7 när de spelar.

Medlem

Att låsa upp Coral Sea i Battlefield 1943 och nå 43 miljoner dödskallar tog typ en vecka. Här pratar vi assist points som går betydligt snabbare att racka upp.

Medlem

Coolt! Jag älskade den här idén till 1943 också


signatur

Game long and prosper

Medlem

69 miljoner sorts assists?. lär ju gå rätt fort Springa bakom och reparera en tank brukar ge en del ;p

Medlem

Grym film. BF-serien smiskar så mycket rumpa med CoD-tramset så det finns inte.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Nu vet jag ju inte men 69 miljoner? Några miljoner kills tog ju tid nog så 69 MILJONER?

Inte Kills, SUPPORT ACTIONS, dvs. spotta fiender, reparera, hela, ge ammo m.m.

Bara reppa en tank från nära noll till 100% ger väl typ 4 st. eller så (vet inte exakt har inte räknat, men det e mer än 1x20 poäng man får iaf.)

Det bör gå relativt fort, och det uppmanar till teamplay, och det e ju aldrig fel.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

[quote=Zymac]

Skrivet av uberpwnage2.0:

Det bör gå relativt fort, och det uppmanar till teamplay, och det e ju aldrig fel.

Den delen är den bästa
Alltid bra när folk tänker mer teamplay som till exempel att 2 st stridsvagnar åker tillsammans med varsin Engineer.

När jag körde World of Tanks lekte jag livvakt för vårat artilleri Ställde mig i vägen för fiende stridsvagnarnas skott så att han skulle klara sig
Idioten som var artilleri åkte rakt ut i stridsfältet och då blev det lite svårare -.-

Medlem

Är nyfiken på om BC2 Vietnam är en fristående expansion eller inte.
Någon som vet?

Medlem

Äsch 69 miljoner kommer gå relativt snabbt. skulle ge det typ 3-4veckor så är saken klar.

Medlem

du behöver BFBC 2 för att spela detta

Medlem

hmm konstig siffra, men en bra ide då ofta medics o assault alldrig ger ammo/medpacs hur mkt du en spamar Q på dem. samma sak gäller reparationer osv


signatur

Rwa?

Medlem

Svängiga rullar kan dom få ihop minsann Dice!

Är super pepp på Vietnam nu!!

Inaktiv

Roligt med Teamplay!

Ska inskaffa BC2 på lovet!

Medlem

Förbeställde det i helgen. 13 Euro eller vad det var. Billigt för att få möjligheten att elda upp lite noobs.

Man får ett extra val på huvudmenyn, men ännu så länge så tar det en bara till en preview.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Annanaz:

hmm konstig siffra, men en bra ide då ofta medics o assault alldrig ger ammo/medpacs hur mkt du en spamar Q på dem. samma sak gäller reparationer osv

Det beror ju på vem du spelar med. Jag har föredragit Engineer eller Medic sedan dag 1 och (speciellt då jag spelar Medic) så är tar jag det som min huvuduppgift att rädda medspelare. Man rackar upp rätt bra med poäng på vissa nivåer men det tär på K/D raten ordentligt eftersom man går hädan lite oftare.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Zymac:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Nu vet jag ju inte men 69 miljoner? Några miljoner kills tog ju tid nog så 69 MILJONER?

Inte Kills, SUPPORT ACTIONS, dvs. spotta fiender, reparera, hela, ge ammo m.m.

Bara reppa en tank från nära noll till 100% ger väl typ 4 st. eller så (vet inte exakt har inte räknat, men det e mer än 1x20 poäng man får iaf.)

Det bör gå relativt fort, och det uppmanar till teamplay, och det e ju aldrig fel.

Bra du ens vet vad jag snackade om. Menade när det var kills det handlade om förut. Jesus christ..


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Nu vet jag ju inte men 69 miljoner? Några miljoner kills tog ju tid nog så 69 MILJONER?

Inte Kills, SUPPORT ACTIONS, dvs. spotta fiender, reparera, hela, ge ammo m.m.

Bara reppa en tank från nära noll till 100% ger väl typ 4 st. eller så (vet inte exakt har inte räknat, men det e mer än 1x20 poäng man får iaf.)

Det bör gå relativt fort, och det uppmanar till teamplay, och det e ju aldrig fel.

Bra du ens vet vad jag snackade om. Menade när det var kills det handlade om förut. Jesus christ..

Jag tolkade det som att du trodde att det var kills dom menade nu med, det är faktiskt svårt att tolka ditt inlägg på annat sätt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar