Game Stop och Cataclysm

Medlem
Game Stop och Cataclysm

Fick ett meddelande igår ifrån GameStop att mitt Cataclysm fanns att hämta ut i närmaste butik. Så jag åkte med glädje dit och hämtade det tänkandes, gött nu slipper man att åka hit på natten och stå i en väldans lång kö

[ia=23622]

Men efter ett par timmar så fick jag ett sms igen.

"Kära kund! Vänligaste bortse ifrån det tidigare besked om att Cataclysm är släppt. Det har inträffat ett fel och vi ber verkligen om ursäkt för detta! Vi ses 7 Dec."

Är det någon mer här som har råkat ut för deras lilla snedsteg också och fått det tidigare som jag?

Medlem

Vad jag hört är det ett gäng butiker som "råkat" släppa detta lite i förväg. Tekniskt sett spelar det väl ingen väsentlig roll då man ändå inte kan dra igång och logga in med det nya förrän natten mot den 7:e, mig veteligen, men Blizzard är nog måttligt roade av butikernas tjuvstart. De som börjat tidigare har nog åkt på tillsägelse och fått flytta fram hela härligheten till 7 dec iaf. Dock har folk redan hunnit hämta spel i okänd utsträckning, iaf vad jag läst mig till på Swec. De kan väl såklart inte börja levla förrän 7:e iaf, men så är det De slipper köa iaf, hehe.

Medlem

Såg att dom sålde Cata på Gamestop i Linköping ogår.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

1
Skriv svar