Fjällräven Classic 2011 deltagande bekräftelse

Flakmonkey
Fjällräven Classic 2011 deltagande bekräftelse
Citat:

Simon Bergstedt Kontrollnummer/Reference no: XXXXXX

Start date/time 13:00, 7 August 2011

Tack för er anmälan till Fjällräven Classic.

Er betalning har nu registrerats och laget finns med på
[http://www.fjallravenclassic.se].

Om ni önskar ändra något i er anmälan, logga in med
personnummer och referensnummer på sajten [www.fjallravenclassic.se]

Vi uppmanar dig att besöka www.fjallravenclassic.se och läsa mer om tips och förberedelser.
Där hittar du all nödvändig information inför årets upplaga av Fjällräven Classic.

Med vänliga hälsningar
/Fjällräven

Ingen återvändo nu... dags att börja kolla in vilken ryggsäck, packning, skor, etc som man måsate ha

#blogg

Fjällräven Classic 2011 deltagande bekräftelse

Wow lycka till igen.

Hur har övningen/träningen gått?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Flakmonkey

Tackar, lycka kommer nog behövas ^^

Har inte börjat köra någon direkt löpträning, mer än vad jag normalt gör dvs springer på löpband en halvmil några gånger i veckan... mer än så vill man ju inte springa på band eftersom det är så djävulskt tråkigt Men tränar ju allmänt och bygger upp lite styrka genom cirkelfys å så... Löpträningen drar jag igång på riktigt till våren när man kan springa ute ordentligt, men då är väl tanken att springa en 2-3 mil ett par gånger i veckan iaf... sen får man ju se hur det går med det

imponerande! Finns det något sätt att åka snålskjuts på den kaloribränning du får? är väll lite väl mullig nu men orkar bara inte röra på mig.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Flakmonkey

Finns ju inga snålskjutsar tyvärr... det lärde jag mig den hårda vägen Så det är "bara" att bestämma sig... antingen så vill man det tillräckligt mycket eller så vill man det inte

Sant. Tyvärr är magen ett ankare och vår kärlek till spel så stilla sittande.

Får helt enkelt skärpa mig, fast det är inte lönt att börja tänka på viktminskning nu i jul tider, kanske till våren.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag gick Fjällräven Classic bakvänt för 2, snart 3 år sen, med start i Abisko och slut i Kiruna. Alltså var jag inte med i tävlingen, men gick samma sträcka och träffade många personer från eventet. Klättrade även upp för Kebnekaise samma år vilket jag kan rekommendera!

Jag vet inte i vilken takt du ska gå i, men så behagliga skor som möjligt, gärna Gore-Tex också så kommer du långt. Ta det lugnt bara så att du inte vrickar foten, det är ganska lätt hänt. Gå gärna in dina skor sommaren innan det startar så att inte du besväras av skoskav. Sen står det mesta på sidan, packa smart och ta hand om fossingarna! Jag gjorde misstaget att ta med mig för mycket, hade packat för mycket kläder som vanligt. Om du ska tävla i tid så öva med att gå med tung ryggsäck i skogen eller liknande.

Lycka till Simon!

Flakmonkey

Tanken är ju att vi ska klara det på under ett dygn så får se vad man ska ha för utrustning då... man måste ju ha packning men den kommer verkligen vara precis så mycket som man måste ha och skor får man ju se vad man ska ha också... Men men lär ju läsa på forum och prata med såna som gör sånt här ofta för att se vad som är bäst, för det kommer nog inte vara samma saker som om man ska vandra

1
Skriv svar