Ron Gilbert vill ha smartare strider i DeathSpank

Robot
Medlem
Ron Gilbert vill ha smartare strider i DeathSpank

Gillade verkligen Deathspank 1&2 men de blev lite repetiva efter en stund :/
Har fortfarande inte kört ut 2an och känner inte riktigt för det nu när MC SMP har blivit uppdaterat, BO håller på att bl uppdaterat (P2R37 ) och så har man ju andra små spel som BFMEII, WAR,LoTRO och en hel del andra xD

Hoppas dock att de kommer ut med någon annorlunda uppföljare till DeathSpank där det är lite mer tänka än att bara springa omkring och skjut * 20 -> slå * x

Medlem

Deathspank 1 & 2 var riktigt underbara spel även om de var riktigt repetitiva. Men questen i sig själva var ganska spot-on parodi på WoW-formulan

Medlem

har inte spelat 2an men ettan var hur jävla tråkigt so mhälst att spela som spel men att lyssna på den övermodiga/supper idiotiska hjälten höjde spelet men itne tillräkligt mycket för att spellet var värt att spela mer en max 1h


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

De bägge spelen är helt fantastiska, gav mig hoppet åter för pc-spelsbranschen.

Medlem
Skrivet av devvis:

De bägge spelen är helt fantastiska, gav mig hoppet åter för pc-spelsbranschen.

Synd att spelen är gjorda för konsollerna i första hand då

Jag gillade Deathspank, har inte spelat köpt/spelat tvåan eftersom jag inte har klarat av sista bossen på ettan ännu, den känns onödigt svår/dryg.

Moderator | Testpilot

Testade första på xboxen och jag vet inte riktigt vad man ska säga. Vad är egentligen skillnaden till "2an" ?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar