Co-op i Assassin’s Creed 3?

Robot
Co-op i Assassin’s Creed 3?

Nästa år kommer nästa del av Ubisofts lönnmördarserie att släppas. Redan nu genomför de en undersökning för att ta reda på vad vi vill ha.


Medlem
Co-op i Assassin’s Creed 3?

Känns det inte som om de börjar... eller håller på att mjölka serien lite för mycket? .__.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Fin undersökning då... Om man inte bor i något av de större länderna i europa så bor man tvunget i en sub-del av Storbritannien. Enligt undersökningen iaf... /facepalm


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Moderator | Testpilot

Är inte brotherhood assasins creed 3.. ?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Saker du till exempel gör i facebookspelen påverkar händelser i konsolvarianterna.

Är ni helt från vetet O.o Facebook ? nej det har redan förstört så mycket

Skrivet av Proximately:

Känns det inte som om de börjar... eller håller på att mjölka serien lite för mycket? .__.

Är ju sagt det ska va en triologi från början,
så enda mjölkningen är väll i såna fall Brotherhood ...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

"Förbättrad eagle vision, vilket innebär chansen att se vakternas patrullrutter, ledtrådar för svårnavigerade pussel och få reda på om människor du pratar med ljuger för dig."

Hahaha! Vilka idioter har önskat det här? Dom måste vara sämst. Varför inte införa en knapp som gör att hela spelet spelar sig automatiskt medan du tittar på? Detta förtar ju hela grejen med AC. Folk alltså...

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Är inte brotherhood assasins creed 3.. ?

Njea. Dom själva kallar det Assasin's Creed 2.5.

Medlem

Nej! AC ska vara ett SP-spel enligt mig. Online i BH är så oerhört tråkigt så att det inte är sant när man väl lyckas komma in i ett spel efter en kvarts väntan...

Coop och Mp förstör mer än vad det spelet bättre i det här fallet.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Är inte brotherhood assasins creed 3.. ?

Njea. Dom själva kallar det Assasin's Creed 2.5.

Althir snubben ska ju inte ens va med i 3an läste jag just. "new character, new setting".


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Är inte brotherhood assasins creed 3.. ?

Njea. Dom själva kallar det Assasin's Creed 2.5.

Althir snubben ska ju inte ens va med i 3an läste jag just. "new character, new setting".

Hoppas det är Desmond som får 3an för sig själv, fast det tvekar jag på. Det finns så mycket historia kvar för dom att ta med innan dom kör på framtiden


signatur

Game long and prosper

Moderator | Testpilot
Skrivet av Javas:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Är inte brotherhood assasins creed 3.. ?

Njea. Dom själva kallar det Assasin's Creed 2.5.

Althir snubben ska ju inte ens va med i 3an läste jag just. "new character, new setting".

Hoppas det är Desmond som får 3an för sig själv, fast det tvekar jag på. Det finns så mycket historia kvar för dom att ta med innan dom kör på framtiden

Well jag har ingen stor koll så jag vet inte hur allting funkar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ett Assassin's Creed 3 som utspelar sig under sena 1700-talet skulle vara grymt enligt mig, fast för mycket fokus på flintlås och musköter skulle nog ta bort "lönnmördarkänslan" en del...


signatur

Rule Britannia, Britannia rules the waves!

Ish
Medlem

Var inte Ezio typ 40 när spelet slutade..? Hur gammal kan man bli och fortfarande klättra runt på fasader. Just saying..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Proximately:

Känns det inte som om de börjar... eller håller på att mjölka serien lite för mycket? .__.

Gud va alla ska gnälla på mjölkning.... Var glada för att dem gör en massa spel, annars sitter ni väl å klaga på att dem gör för få spel -.-

1
Skriv svar