Fläskig julrea hos Gamersgate

Medlem
Fläskig julrea hos Gamersgate

Där fanns det mycket skit! ;D

Medlem

Just när man precis införskaffade Recettear på Steam för 149 kr

Aja, det var ändå värt det.

Medlem

Äh, just Reccettear blir säkert ännu billigare under Steams julrea. Även om prisnivån är riktigt mysig i det här fallet. Hmmm. Får se. Hade vart skoj att se det som ett iphonelir eller så, ett än mer passande format.

Annars är det många titlar jag inte är särskilt intresserad av, ska bli spännande att se vad som kommer nästföljande veckor. På alla digitala fronter.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Skrivet av Harpus:

Äh, just Reccettear blir säkert ännu billigare under Steams julrea.

Spoken like a true smålänning!

Medlem

naww, inga rea på darkfall online :C

Medlem
Skrivet av ankangronto:

naww, inga rea på darkfall online :C

Världens största besvikelse? Vad vill du ha det spelet till.

Medlem

sweet att jag köpte recettear för fullpris igår.. :S

Medlem

Hur fungerar det att handla hos gamersgate? Får man en nyckel som man aktiverar på steam, eller laddar man ner en .exe fil eller något?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Hur fungerar det att handla hos gamersgate? Får man en nyckel som man aktiverar på steam, eller laddar man ner en .exe fil eller något?

Man laddar ner en liten .exe som sen laddar ner hela spelet och startar installationen. Nyckel (och patchar), om det behövs, finns på hemsidan under "Mina spel". Mycket smidigt IMO.

Medlem

Funderade på att testa Velvet Assassin för 31kr men betalar hellre lite mer för att undvika Gamersgate. Steam lär väl ändå sälja alla titlar i den listan för lägre pris i mellandagarna.

Medlem

Intressant, står att "For each customer Gamersgate includes a free game named Volvo, which you can download anytime, anywhere."
Ska inhandla "World War I " spelet där.

Medlem
Skrivet av Bonik:

which you can download anytime, anywhere."

Inte så konstigt med tanke på att Volvo: The Game är ett gratisspel och har funnits ett bra tag nu. Fast man kan väl inte vänta sig bättre erbjudanden av Gamersgate.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Bonik:

which you can download anytime, anywhere."

Inte så konstigt med tanke på att Volvo: The Game är ett gratisspel och har funnits ett bra tag nu. Fast man kan väl inte vänta sig bättre erbjudanden av Gamersgate.

Vad är det för fel på Gamersgate?

Har själv använt Gamersgate en hel del och tycker att det är en av de bästa DD tjänsterna som jag testat.
Enda anledningen till att jag använder Steam mer är för att de har ganska mycket fler spel. Annars tycker jag att GG är bättre.

1
Skriv svar