Ni vann World of Warcraft: Cataclysm

Ni vann World of Warcraft: Cataclysm

Grattis!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Shit, grattis till er som vann

Medlem

Grattis grattis!

Synd att man aldrig vinner de här FZ tävlingarna

Medlem

Aja hade i alla fall rätt på alla frågor, sen får jag ändå spelet imorgon på posten, men grattis till er som vann!


signatur

Suup homie

Medlem

Grattis till vinnarna.

(Och varför står inte mitt namn med? Jag hoppas att ni kom ihåg att skicka spelet ändå -->*wink wink*<--. Skärpning FZ!)

Medlem

Vart är alternativet "Nej, jag har redan köpt dett."? Pfft.

gnu
Medlem

vad orättvist

Medlem

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW!!!
Ville verkligen vinna >.<
Aja, grattis

Medlem

Fikusväxt, kryssa fel på snittbetyg frågan tänkte det va 4+3 = 7 / 2 = 3.5


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Heh, fick nyheten på irc
Första vinsten efter hur många år det nu är då man envetet skickat in svar på allt.
sweet

Skrivet av zhrooms:

idiot helvete, självklart att man aldrig vinner.. kul att jag bygger upp ett hat mot fz mer för varje tävling dom har iaf

dock rätt förvånad, Rainbearer var reggad 2003, 890 inlägg.. grattis till honom

dom andra tre reggade 2-3 år sedan, 20~ inlägg var

Har hänt förut att flera som vunnit andra tävlingar varit reggad 1 dag innan tävlingen..

OCH? Ifall du nu inte gillar FZ:as tävlingar sluta vara med i dom då.
Ifall crew ska sitta och kolla ALLA medlemmarna för vilka som har varit med längst, vilka som har skrivit mest inlägg etc skulle vi inte ens fått reda på resultaten idag.

Lägg ner ditt jäkla klagande och gå gör något annat. Så JÄVLA trött på att se dig i nästan varenda tävling som du inte vinner sitta och klaga. :evil:


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

"Vilket blir snittbetyget för FZ:s recensioner av World of Warcraft och de två första expansionerna?"

Satan! Läste fel, trodde det bara handlade om TBC och WOTLK

Hade vunnit annars, är säker på det. Men grattis till er som vann!

Medlem

Fan, vinner ju aldrig sånt här *cry whine*

Medlem

Gratulerar!:)

Medlem
Skrivet av xLas:

Vart är alternativet "Nej, jag har redan köpt dett."? Pfft.

Indeed!


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Detta var trevligt:)

Medlem

Jag blev lite förvånad över svaret på sista. Jag hade för mig snittet skulle bli 4, och medelvärdet 3.66(...).
A= {4}, {4}, {3} -> ∩A={4}

Men jag kanske är ute o cyklar, alternativt att ni mena medelvärde.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Redaktör
Skrivet av zhrooms:

idiot helvete, självklart att man aldrig vinner.. kul att jag bygger upp ett hat mot fz mer för varje tävling dom har iaf

Du har tidigare betett dig illa efter att du inte vunnit i våra tävlingar, jag har då sagt åt dig att skärpa dig. Eftersom du uppenbarligen inte klarar av det stänger jag härmed av dig från FZ:s tävlingar. Jag ser ingen anledning att låta dig vara med och tävla om gratisspel och bara få skit som tack.


signatur

Själv har man varit med och tävlat 27 gånger .... helt i onödan

Men man får väl säga grattis då ... era svin

P.s
Jaa e inte bitter

O.B.S IRONI


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

åneej... jag läste fel på sista frågan ^^ trodde det bara handlade om de tidigare expansionerna suck.. ja som trodde jag hade mitt på det torra eftersom jag kunde pest epidemin ! de va riktigt roligt när det hände btw

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av zhrooms:

idiot helvete, självklart att man aldrig vinner.. kul att jag bygger upp ett hat mot fz mer för varje tävling dom har iaf

Du har tidigare betett dig illa efter att du inte vunnit i våra tävlingar, jag har då sagt åt dig att skärpa dig. Eftersom du uppenbarligen inte klarar av det stänger jag härmed av dig från FZ:s tävlingar. Jag ser ingen anledning att låta dig vara med och tävla om gratisspel och bara få skit som tack.

Underbart! Vissa verkar inte förstå att om du inte vinner så vinner du helt enkelt inte, det är ett lotteri, deal with it.

EDIT: Stavning.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

dock rätt förvånad, Rainbearer var reggad 2003, 890 inlägg.. grattis till honom

dom andra tre reggade 2-3 år sedan, 20~ inlägg var

Har hänt förut att flera som vunnit andra tävlingar varit reggad 1 dag innan tävlingen..

Du förstår väl syftet med att ha tävlingar? Kan vara för att göra oss regelbundna läsare nöjda men huvudmålet är troligtvis att locka nya sådana.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av zhrooms:

idiot helvete, självklart att man aldrig vinner.. kul att jag bygger upp ett hat mot fz mer för varje tävling dom har iaf

Du har tidigare betett dig illa efter att du inte vunnit i våra tävlingar, jag har då sagt åt dig att skärpa dig. Eftersom du uppenbarligen inte klarar av det stänger jag härmed av dig från FZ:s tävlingar. Jag ser ingen anledning att låta dig vara med och tävla om gratisspel och bara få skit som tack.

Sådär ja! Det tackar vi alla för.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

idiot helvete, självklart att man aldrig vinner.. kul att jag bygger upp ett hat mot fz mer för varje tävling dom har iaf

dock rätt förvånad, Rainbearer var reggad 2003, 890 inlägg.. grattis till honom

dom andra tre reggade 2-3 år sedan, 20~ inlägg var

Har hänt förut att flera som vunnit andra tävlingar varit reggad 1 dag innan tävlingen..

Nu får du ju inte vara med att tävla längre, vilket gör mitt meddelande lite halvt meningslöst, men jag vill ändå bara poängtera att trots att några inte varit medlem så länge kan de ha varit trogna läsare i många år.

Jag, till exempel, har skrivit vad~ 2 meddelanden under dessa 15 år eller så. Jag blev medlem för ett tag sen... minns inte när, men jag har läst FZ eller FRAGZONE som jag fortfarande kallar det, hehe, sen nån gång i mitten på nittiotalet. Så jag tycker jag borde få vara med att tävla även om jag inte är så intresserad av att skriva i forum eller kommentera artiklar.

Och let's face it (ta gärna fram en spegel), många meddelanden folk skriver är inte värda att läsa ändå.

...och grattis till er som vann!

Inaktiv

Grattis till er som vann.
Jag deltog i tävlingen inatt så dom hade troligen redan valt ut vinnarna medan jag satt och svarade på frågorna haha.

Jag va ändå bara med för skojs skull, jag har inte spelat wow på flera månader och jag är inte ens sugen på att skaffa mig cataclysm, finns bättre spel att lägga stålar på Imo


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Grattis till er som vann!

Alltid skoj med tävlingar men synd i efterhand att se dessa negativa inlägg när det egentligen borde vara tvärtom. Mycket bra av FZ att stänga av gnällspiken Zhrooms från framtida tävlingar!


signatur

Furo - Kind Soul

Vym
Medlem

Stort grattis till er som vann! Kul att man hade rätt på frågorna.

Blir till att dra ner till någon av de nattöppna butikerna och köpa sig sitt ex där.

Medlem

Grattis till de som vann och ville ha spelet, en av få tävlingar jag inte brytt mig om att delta i för egen del!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Grattis till vinnarna :=)

12
Skriv svar