Medlem
Lucka 5

Minigolf på en turistbelamrad semesterort i all ära. Men i verkligheten kommer inte hamburgaren att hoppa hur många gånger du än trycker på den. It’s insane, Zany Golf.

[ia=23630; large]

#blogg

Lucka 5

"Great jumping hamburgers Batman", "Easy robbin, it looks like were dealing with the clown". "Ofcourse, the Jokers at it again", "No Robin we are dealing with an even sicker criminal mastermind".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Traveller in time, du är som ett levande uppslagsverk! :D, må jag fråga vad du heter förutom Traveller in time? Så att man har ett namn på detta lexikon.

Står nog i profilen, tror jag.
Mitt namn är så tråkigt originellt svenskt det kan bli.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Nope, it doesnt say. Jag gissar på Anders!

Med risk för att göra alla Anders där ute väldigt besvikna så har du fel,

Mannen med fler onödiga referenser och nostalgia lexicon heter Mikael sen prästen försökte dränka mig.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar