Battlefield: Play 4 Free

Robot
Battlefield: Play 4 Free

De grälla och färgsprakande soldaterna från Battlefield: Heroes är ett minne blott. Nu ger Dice oss en ny storskalig del av serien – helt gratis.

#battlefield-play-4-free, #dice, #battlefield-heroes, #battlefield-2, #battlefield-bad-company, #world-of-warcraft, #battlefield-3


Medlem
Battlefield: Play 4 Free

Ser nice ut tbh, men ack vad jag hatar att man kan betala med riktiga cash som gör en bättre! >.<
Längtar non the less!

Medlem

Ska man spela på Karkand så måste Ak-101 finnas med!

Medlem

Battlefield-serien (inklusive Medal of Honor) har gjort mig så besviken gång på gång så jag kommer nog inte ägna det här så mycket intresse.

RIP Battlefield


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Länge sen jag hörde BF temat, najs tappning av den också
Hoppas att Wake Island kommer med, den banan var awesome!

Medlem

spelat betan en vecka nu . fast får inte prata om den tyvärr


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Skulle det här inte bara lanseras för länderna i öst till att börja med?

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

spelat betan en vecka nu . fast får inte prata om den tyvärr

Lönt att nämna det då *skryt*


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Har Closed konto och det är riktigt roligt, men mer än så kan jag inte säga


signatur

Welcome to the Manglerdome

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

När kan man börja spela den?


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Ehum..det heter inte pansarvagn. Stridsvagn och inget annat.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv
Skrivet av Deathwisher:

Ehum..det heter inte pansarvagn. Stridsvagn och inget annat.

äh sluta trolla.

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Ehum..det heter inte pansarvagn. Stridsvagn och inget annat.

Nej.

http://www.svenskaakademien.se/web/Ordlista.aspx

...on topic. Blir säkert ett grymt lir!

Medlem
Citat:

Faktum är att köpta vapen kan utgöra skillnaden mellan vinst och förlust eftersom dessa är aningen mer dödliga än gratisvarianterna.

Citat:

De stängda betatesterna drog igång i slutet av november och i februari kommer omkring 250 000 virtuella soldater ge sig i kast med den öppna betan. Vi längtar. Längtar ni?

Inte nu längre :/

Gay... Fail... Troll..

Medlem

Låter som det skulle kunna vara Machinae Supremacy som gör låten?

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

spelat betan en vecka nu . fast får inte prata om den tyvärr

Har spelat Battlefield 3 Alpha ett tag nu men får inte prata om det, tyvärr.

(Du ser nog vad jag menar, haha)

Medlem
Skrivet av eCore:
Citat:

Faktum är att köpta vapen kan utgöra skillnaden mellan vinst och förlust eftersom dessa är aningen mer dödliga än gratisvarianterna.

Citat:

De stängda betatesterna drog igång i slutet av november och i februari kommer omkring 250 000 virtuella soldater ge sig i kast med den öppna betan. Vi längtar. Längtar ni?

Inte nu längre :/

Gay... Fail... Troll..

Spelet är gratis och precis som Battlefield Heroes så går det utmärkt att spela med vapnen som finns. Man får i BF Heroes poäng för att man spelar som sedan kan användas för att låsa upp "premium" vapen under en tidsbegränsad period. I BF Heroes köpte jag 2 vapen och lite kläder för c:a 100kr. Tyckte det var värt pengarna då spelet är underhållande.
Vill man inte spendera pengar så behöver man inte göra det.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Ehum..det heter inte pansarvagn. Stridsvagn och inget annat.

Pansarvagn och stridsvagn är olika saker.

Medlem

Kommer nog testa men gillar inte att man kan köpa bättre vapen med irl pengar, BF2 4life ! tills BF3

Medlem

Ser ingen anledning att spela detta när man har BF 2. Nåväl. Kul för er andra.

Medlem

"Däremot kan det komma som en liten överraskning att 70 % är inbitna fans av militärshooters. Den som trodde att den färglada estetiken skulle skrämma bort hardcore-fansen misstog sig alltså å det grövsta."
hardcore fans? jag vet inte vad ni räknar som hardcore, är det när man maxar grafiken.
jag har lirat på den högsta nivån av klanspel i bf2, det är ingen där som kör på annat än lägsta möjliga och det kan mycket väl jämföras med cartoon grafik ala heroes.

Sen finns det inget som heller säger att folk testat spel 1-2 gånger av dom 6 mill som testat det, vad som är intressant är hur länge det spelas.

Detta kan bli bra, men jag tvivlar på det, kan ju hoppas att dom löser dom problem som bf2 har. DÅ, kanske jag spelar det.

Medlem

Har en liten rolig men än då nödvändig fråga för mig.
Det här kommer inte komma på konsol eller hur?
För min dator är en ren klapp rutten skit som jag bara spelar såna spel som man bygger och så vidare.

Inaktiv
Skrivet av marcusn:
Skrivet av Deathwisher:

Ehum..det heter inte pansarvagn. Stridsvagn och inget annat.

Pansarvagn och stridsvagn är olika saker.

Det är samma sak. Pansarvagn är talspråk och inspirerat av tyska och finska pansartruppslag.
Stridsvagn är dock den benämning svensk militär använder sig av. Stridsvagn och stridsfordon är däremot inte samma sak.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Usch... snacka om gåshud när man hör BF låten...


signatur

ugga bugga über hauling lugga

1
Skriv svar