00:20 och det går inte att logga in........

Medlem
00:20 och det går inte att logga in........

så kan det vara, klockan är 00:20 och det går inte att logga in........ dc dc dc dc dc innan man har loggat in.

Medlem

Just keep trying ;D

Medlem
Medlem

DON'T KEEP TRYING! Lägg er å försök imorgon, Cata lär vara kvar att par år

Medlem

Jag fick inte ens tanka på mitt konto med cash så jag kunde spela över huvud taget. Fick 404 ett par gången. När det slut såg ut som det skulle gå vägen sa den att den hade spärrat mitt kreditkort för mer försök... Och inte fan fick jag in några pengar. Får snällt vänta till imorgon... Morr

Medlem

Är samma här. 00.34 nu och går ej att logga in..ganska dåligt om du frågar mig. Varit så här dom andra 2 gångerna också men blizzard fixar det aldrig..vet att det är möe folk o sånt som försöker logga in så det blir problem men man tycker blizz bode skaffa bättre / mer inloggnings serverar. Är ju inte direct någon penga brist för blizzard att göra de

Medlem
Skrivet av selle:

Är samma här. 00.34 nu och går ej att logga in..ganska dåligt om du frågar mig. Varit så här dom andra 2 gångerna också men blizzard fixar det aldrig..vet att det är möe folk o sånt som försöker logga in så det blir problem men man tycker blizz bode skaffa bättre / mer inloggnings serverar. Är ju inte direct någon penga brist för blizzard att göra de

Ja, vi prösjar ju pengar till dom, det är inget gratis spel.

Medlem

Yes äntligen kom jag in!

Medlem

Nu verkar det lossna för dom flesta

Medlem

Alla telefonservrar krashar till någon stor konsert. Allt krashar med för mycket belastning. Det som inte krashade igår när 5-6 miljoner européer höll på var Blizzards servrar. Att det kan bli väntetid måste man räkna med. Jag kom in efter 30 minuter så ingen fara på taket, för servern höll sig helt laggfri när man väl var inne.

Kom in i tråden via förstasidan. Det dröjde ett tag innan jag fattade vad ni snackade om... sen kom jag på att OJ DET DÄR SPELET släpptes ju igår/idag.

Medlem

Position in queue 2028..

Medlem

var inte en kotte i kö när jag kom in idag men för en timma sen var det ca 230.

hehe hade jag haft 2028 före i kön hade jag lagt spelet åt sidan ett par dagar o lirat nått annat.

Kan ju säga att worgen slut quest är buggat på vissa realms samt den jag är på så man inte kommer ut i världen ska gå att fixa tickets på det säger vissa så man kan skippa sista delen men jag är osäker.

så räkna med en bugg eller 2 när ni kommer in.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Synd med buggar, kom äntligen in, hann kolla på House och lite annat

Dock får jag mitt cataclysm imorgon :/
Funderar på att byta server då det är gratis att göra.

Medlem

avakta en vecka brukar vara lugnare då.
launch day är alltid lite extra segt oavsett mmorpg.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Fan kan inte alla none-Rpers från Argent Dawn byta server så jag kan komma in någon jävla gång


signatur

Suup homie

1
Skriv svar