Stekhet info om nya Tomb Raider

Robot
Medlem
Stekhet info om nya Tomb Raider

Lara är lammkött alltså

Medlem

Det låter som om det skulle kunna bli väldigt bra eller väldigt dåligt beroende på hur de sköter det. Vill minnas att Far Cry 2 hade en lika imponerande featurelist, men misslyckades i slutändan med att göra något bra av det hela. Jag tänker dock våga hoppas på att det här blir bra.

Medlem

låter som serien lost, mycket intressant!

Medlem

Ändra vafan ni vill, men ge fan i att minska brösten!!

Medlem

Låter lovande, det påminner lite om Dante men eftersom jag aldrig varit ett stort fan av Lara Croft som karaktär så kan jag inte göra annat än att tro detta blir bättre. Jag gillar det de beskriver just nu, låt oss hålla tummarna. Förhoppningsvis har de arbetat med det ganska länge.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv

Hur många år är det sen dom första gången sa att det inte blir fler spel med Lara Croft egentligen? 10 år?


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Enligt de extremt blurriga scans av gameinformer jag sett så har hon numera en vanlig behåstorlek.

Jag hoppas mest på att CD satsar lite på PS3:an och snackar med Naughty Dog om optimering, skulle vara sweet att ha en lika stor nivå av simultan action när skit rasar in som i Uncharted 2.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Låter ju riktigt fränt xD


signatur

Game long and prosper

Det låter som Tomb Raider: Medal Of Honor...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

AW8
Medlem
Skrivet av esset:

låter som serien lost, mycket intressant!

Ha, du har ju rätt.

Låter ju rätt coolt!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Kan bli hur bra som helst! Hoppas det kommer till PC också

Medlem

21 år gammal? Var det innan eller efter implantaten?

1
Skriv svar