Steams gigantiska skattjakt drar igång

Robot
Medlem
Steams gigantiska skattjakt drar igång

Vad menar ni med att ställa in sin avatar?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Att du ska ha en avatar överhuvudtaget

Medlem

Har inget av dem där spelen som man skulle fixa grejer i, tänker inte köpa dem heller för att ha en chans att vinna -.-

Inaktiv

Skit bra skattjakt. Även att man måste köpa spel för att ha en chans för att få vara med i tävlingen. Därför försvann ju hela tanken med skiten.

Medlem

Ni kanske ska kolla på tävlingen, innan ni klagar på att man måste köpa spel för att vinna. med tanke på att en avtar är gratis, och jag gissar på att det kommer vara en gratis achievement varje gång... Men bättre för mig om ni skiter i det

Medlem

Skoj, annorlunda upplägg på en rea. Även om jag inte hade spelen för att kunna vara med i dagens tävling så gillar jag upplägget.

Hoppas på utmaningar i spel jag redan har framöver dock hehe, eller att dom sänker priset på något spel jag ändå har tänkt köpa hehe.

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Ni kanske ska kolla på tävlingen, innan ni klagar på att man måste köpa spel för att vinna. med tanke på att en avtar är gratis, och jag gissar på att det kommer vara en gratis achievement varje gång... Men bättre för mig om ni skiter i det

Och hur får du achievements utan att köpa spelet?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det räcker ju med 1 per omgång, vill man inte ha en avatar (Gratis) så är inte 1€ så farligt. Hoppas bara att Chime är kul

Medlem
Skrivet av V1per:
Skrivet av gundemannen:

Ni kanske ska kolla på tävlingen, innan ni klagar på att man måste köpa spel för att vinna. med tanke på att en avtar är gratis, och jag gissar på att det kommer vara en gratis achievement varje gång... Men bättre för mig om ni skiter i det

Och hur får du achievements utan att köpa spelet?

Om du tar dig en titt på Steam, så ser du att deras mål man ska uppnå är gjorda som achievements, och en är alltid kopplad till ditt konto eller liknande, som är gratis.

1
Skriv svar