Så kommer Treyarch fixa Black Ops till PC

Medlem

Bland det sämsta jag varit med om i spelstödsväg. Flera veckor/månader för att göra det spelbart för en stor mängd spelare, däribland mig själv.

Treyarch är ett av de otaliga exempel på att FPS-genren har gått baklänges sedan tidigt 2000. Generellt sämre fps, saknas det inte servrar så pingar man 10 gånger mer än man borde och otaliga buggar som är skrämmande pinsamma.

Men det är väl naturligt när spelbranschen blir mer och mer mainstream - då ska det pumpas ut ofärdiga spel årligen och håva in stora pengar.

Medlem

Trevligt


signatur

Hur f*n kan man ge Operation Flashpoint: Dragon Rising betyget "Mästerligt" och "Fulländat"??????

Medlem

"Posted: 24 days ago" lol

Medlem

Hajjar inte hur folk kan klaga så mycket på detta spel, har en polare som smutskastar det hela tiden, mestadels för att han inte kan spela det så läser han ofta hur andra med kass prestanda klagar på spelet och verkar vilja få det att låta som alla hatar spelet. Dock alla jag spelar med inklusive mig själv som har 0 lag sens launch tycker det är en sjukt bra förbättring av mw2.

Visst har det sina sämre stunder när man ska försöka få in folk i samma match, imo party systemet är helt kasst, men det är även det enda som är kasst som jag kan se. Självklart vill jag dock att de ska patcha det så alla " nej " sägare kan prova spelet som det är tänkt att det ska fungera. Löser det så att folk med 2 kärnor kan spela hyffsat så kommer folk att älska spelet. Tror det mest är rage över att de flesta sitter på en rätt trist dator tbh.

Medlem
Skrivet av Yeah_Right:

Hajjar inte hur folk kan klaga så mycket på detta spel, har en polare som smutskastar det hela tiden, mestadels för att han inte kan spela det så läser han ofta hur andra med kass prestanda klagar på spelet och verkar vilja få det att låta som alla hatar spelet. Dock alla jag spelar med inklusive mig själv som har 0 lag sens launch tycker det är en sjukt bra förbättring av mw2.

Visst har det sina sämre stunder när man ska försöka få in folk i samma match, imo party systemet är helt kasst, men det är även det enda som är kasst som jag kan se. Självklart vill jag dock att de ska patcha det så alla " nej " sägare kan prova spelet som det är tänkt att det ska fungera. Löser det så att folk med 2 kärnor kan spela hyffsat så kommer folk att älska spelet. Tror det mest är rage över att de flesta sitter på en rätt trist dator tbh.

Jag vill börja med att säga att jag kan spela det. I SP flyter på bra. I MP laggar det många gånger, men det verkar vara server lagg och inte grafik lagg.

Men det är väl inte så konstigt om du har en kompis som INTE KAN spela det att han klagar på det, här betalar man 300 - 600 kr (beroende på var man köpt det) och så kan man inte spela ett spel som man har dator hårdvara som klarar kraven för spelet. Det är helt obegripligt att Treyarch inte testat spelet bättre innan lansering. Såna här problem ska vi konsumenter inte behöva gå igenom. Det ska vara klart när man säljer det!

Det är det första problemet, sen att det är massa andra problem (spawn, server browser, ingen party funktion etc) det är grejor jag kan leva med att dom patchar efter hand.

Men att spelet inte ens går spela för väldigt många, det är inte acceptabelt. Blir så jävla arg när jag tänker på det faktiskt. Uscha!:evil:

Medlem

Way too late Treyarch - I've sold my copy.


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

12
Skriv svar